Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyser
  • #1   29. aug 2018 Hvad mener du ? vil du skille dem ad for at rense dem for det kan man ikke bare lige ved de pd dyse.og vis man gør det skal de testet bagefter. plus alt skal være total ren når man adskiller dem ad. og hvad mener du med skrå i bunden ?

• #2   30. aug 2018 Det kom sig at min touran køre lidt ujevn og så satte tester på og så var dyse 3 oppe på 1,3 plus og dyse 1 på minus og fik så af vide nr 3 skulle skiftes og det blev gjort men stadivæk nøjagtig samme resultat så sagde de til mig det måske er nr 1 der drypper så ville jeg bytte om sætte den ny i nr 1 og den gamle tilbage i nr 3
    Og så var det hvis man skulle fræse sædet op/ rense det

• #3   30. aug 2018 Okay med den halte fejl du beskriver . der har jeg set det er dårlig forbindels tit i dyse ledning nettet. Så prøv at udskiftet det først inden du skifter flere dyser ud.

• #4   30. aug 2018 Er i gang med at bytte dem om hvis ikke det hjælper kigger på lednings nettet selvom det ser fint ud vil jeg tage imod dit råd har nemlig købt nye stræk bolte så derfor prøver jeg lige det først
    Er det ikke besværlig og skifte lednings net ?? Og ved du en ca pris hvis det ender med det mange tak

• #5   30. aug 2018 Det nemt at udskiftet det ledning net. du løsner bare de to 6 mm bolte der holder det runde stik i enden af topstykket.og hiver det ud den vej. Jeg gav knap 700 kr for et ny dyse ledning net sidst da jeg skiftet det. så det ikke slemt dyrt.

• #6   30. aug 2018 Nej da det var ikke dyrt kan du huske hvor . Det er en touran 06 2,0 TDI bkd
    Og mange tak

• #7   30. aug 2018 Jeg købte det på eBay. vis du søger lidt rundt der inde kan du finde det noget billiger ind det her jeg hurtig fandt til 950 kr ca .
    https://m.ebay.de/itm/ORIGINAL-Audi-VW-Leitungssatz-Einspritzduse-03G971033L-fur-2-0-TDI-AZV-BKD/172985407493?hash=item2846bbd805%3Ag%3ANtMAAOSwPWZa4sNS&LH_ItemCondition=3

• #8   30. aug 2018 Tusind tak nu prøver jeg lige med dyser først
    Det du skiftede kun du se det var i stykker

• #9   30. aug 2018 nej man kan ikke se fejl på det dyse ledningnet det ser altid ud som nyt. og i det fleste tilfælde er det heller ikke nemt at måle fejl med gennemgang i det. da det tit er periodisk fejl. og så skal man rykke lidt i det for at finde fejlen. og det ikke altid nemt så det bedre bare at skiftet til nyt. men det er en kendt fejl både på 1.9 pd tdi og 2.0 pd tdi . at det ledningnet står af .

• #10   30. aug 2018 Ok det bliver nu spændende om det med dyser virker sådan så den ud på nr 1 ved ikke om det er normalt

profilbillede
  • #11   30. aug 2018 Nej det var forkert billed

profilbillede
  • #12   30. aug 2018 enden vil altid blive sodet til sådan. da den jo sider ved forbrændingen .

• #13   30. aug 2018 Ja det er jeg klar over men syntes bare nr 3 var mere brændt ren og den sad ikke særlig hårdt men nu må jeg se når jeg får det samlet
    Hvis det skulle vise sig og være det samme
    Er der kun ledning tilbage og ikke andre løsninger ??
    Glemte og det med at puste / fjerne diesel kan jeg have ødelagt noget og mange tak for dine svar

• #14   31. aug 2018 Så fik jeg dem byttet som om den lyder bedre når den starter
    Men måske det blevet lidt bedre kun lidt men det er kun ca ved 50-60 km/t ved sørme ikke om det kan være ledninger ?? Eller noget andet
    Mange tak på forhånd

• #15   31. aug 2018 Hej har bestilt det lednings sæt du sendte link på SÅ HÅBER JEG DET ER DET
    Og ikke noget andet mange tak
    Hvis du får tid vil jeg gerne høre din mening ??

• #16   1. sep 2018 Det plejer næsten altid at være det når de halter på den måde. har nok skiftet 5 til 6 stykker af de ledningnet igennem tiden.vis det kan gøre det.

• #17   1. sep 2018 Ok tak har også bestilt det

• #18   1. sep 2018 men noget helt anden du har prøvet at montere nyt diesel filter ikke ?. selv om jeg ikke tror det er det der er skyld i det. for normal giver det først problemer når bilen skal trække og ikke i tomgang når det er halvt stoppet. da den ikke kan følge med i diesel mængden når det sker.

• #19   4. sep 2018 Ja diesel blev skiftet da vi satte ny dyse i men ikke da jeg byttede dem om ca 14 dage senere kun nye stræk bolte

Kommentér på:
Dyser

Annonce