{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Råd vedr. køb af Mercedes E 320 cdi avantgarde {{forumTopicSubject}}

Jeg har kig på en tilsyneladende fin E320 CDI Avantgarde fra 2003. Bilen har kørt 252000. Har aldrig kørt taxa og med komplet servicebog hos Mercedes. Jeg kender ikke meget til Mercedes, men det virker som om man får meget for pengene. Er der noget man skal være bange for med såda en bil og hvad med km?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd vedr. køb af Mercedes E 320 cdi avantgarde
  • #1   29. aug 2018 Du skal gå den godt igennem for rust de har det med at ruste i divs paneler og kanter. men ellers er det en god bil. og tjek den har fået godt med undervogn behandling helst flere gange.

• #2   29. aug 2018 Den har ikke fået undervognsbehandling. Det eneste rust der er i den er et par små bobler i den ene skærmkant. Oplyst af sælger, men selvfølgelig vil jeg gå den igennem for rust

• #3   29. aug 2018 så få fixet det rust den har evt . og så få givet den en stor undervogn behandling. smiley men den køre ellers godt sådan en vogn. tjek også alt el virker i den. men ellers har jeg ikke hørt og set noget dårligt om sådan en .

• #4   30. aug 2018 Hvis den er med SBC bremser (Er den nok i den årgang), så få tjekket antallet af opbremsninger der er udført. Ved 1 mio skal enheden skiftes, hvis ikke den kan opdateres... Førstnævnte er dyrt!

• #5   30. aug 2018 bremserør har det med at rust i bag. sbc bremser er noget fanden har skabt. ikke for det går så tit istykker. men når det så gør, så koster det typisk en del

Kommentér på:
Råd vedr. køb af Mercedes E 320 cdi avantgarde

Annonce