10.215 visninger
|
Oprettet:
Råd vedr. køb af Porsche Cayenne {{forumTopicSubject}}
Hej alle herinde
Jeg overvejet at købe en Cayenne Turbo eller Cayenne Turbo S har i nogen gode råd og hvad man ikke skal købe og der noget jeg skal passe på ved køb af Cayenne plusser og minusser...
På forhånd tak for jeres svar...
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 1.197
Tag ud til nogle forhandler prøv at høre dem ad, om de kender nogle svagheder, eller skriv rundt til folk herinde om hvad de har bøvlet med..
Det var så lidt, og som tak kan du lade mig straffe den Cayenne når du engang får en
dec 2006
Følger: 67 Følgere: 68 Biler: 4 Emner: 236 Svar: 4.335
okt 2005
Følger: 60 Følgere: 58 Biler: 6 Emner: 43 Svar: 1.308
feb 2007
Følger: 23 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 436 Svar: 5.911
Og nok sælger de den som suv men den er bestemt ikke noget værd når underlaget bliver alternativt
mar 2005
Følger: 47 Følgere: 44 Biler: 6 Emner: 60 Svar: 2.399
Dæk og bremser holder ikke så længe, og koster da lidt mere end til en Golf 3
Jeg syntes det er mega irriterende at tændingslåsen er på venstre side af rattet, men man kan jo nok vende sig til det. bare når man sætter sig i kundebilerne, så tænker jeg hver gang, "godt jeg ikke skal gøre det hver dag"
nov 2008
Følger: 49 Følgere: 49 Biler: 1 Emner: 177 Svar: 2.238
okt 2005
Følger: 9 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 13 Svar: 279
Vær OBS på Klimaanlægget. Køre det ikke som det skal, er det en dyr fornøjelse. Se efter om den slider dækkende skæve, gør den det, så find en anden.
Kan varmt anbefale at købe den lidt nyere model, og så i en 3,0D. Det er den bedste at bruge til hverdagsbrug. Og den model er også den pæneste. Men det er jo en smagssag.
Service er dyr, no matter what. Men det er der også råd for Giver selv 2500.- for et stort service. Og så må jeg dog selv køre til Porsche Centrum for at få den gennem testeren.
Som info: Bagbremser koster ca. 7000.- Så find en der ikke er for slidt.
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 676
Luftundervogn (det er som regel kompressoren - 10000 kr)
Airbag fejl (som regel bare en sensor)
Parkeringssensor fejl (som regel bare en føler)
Vandpumpen kan også være træt, den er dog nem og billig at skifte
Er bilen udstyret med keyless go og keyless intry kan dette også drille.
Bremser og dæk holder ikke for evigt på denne type bil.
Gå efter en med så meget org udstyr som muligt og få km.
Benzinen vælter igennem dem, uanset motor str! Men nøj hvor de kører godt.
Også er der stor forskel på måden Turbo og TurboS kører på, det er meget hvad man er til og hvad man vil med bilen.
God jagt
jul 2003
Følger: 66 Følgere: 64 Biler: 19 Emner: 43 Svar: 276
Brændstof det er ikke noget problem jeg ved den ikke køre så lang på literen men sådan er det..
Haved hørt de første Cayenne der kom haved mange børne sygedomme ligesom touareg da de er bygget på samme platform derfor tænkte jeg på turbo S den kom jo først i 2006...
Range rover og subaru hmmm ja men det er ikke en PORSCHE hehe har selv en lille lorte impreza den køre vel også fra denne Cayenne men det er ikke det som betyder noget jeg syntes bare den er fed sådan en Cayenne hvis den lige får et fuldt TechArt kit på og lidt flere heste..
Tændinglåsen kan man ikke gøre så meget ved næsten alle porscher har det i venstre side har haft et par stykker..
Tak til jer alle fik lidt gode råd kom gerne med flere hvis der er nogen som har flere råd...
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 25 Biler: 2 Svar: 676
Synes dog de 450 hk i Turbo'en virker fint.. 50-150 km/t går rimelig hurtigt!
Range Rover er noget dyrere i reservedele. En forlygte koster fx det dobbelte til Range Rover'en
jun 2007
Følger: 85 Følgere: 86 Biler: 2 Emner: 95 Svar: 717
Hvis jeg havde pengene og stod og manglede en fed og hurtig SUV, havde jeg da nok taget en ML63 AMG, Q7 4.2 V8 eller ja en Cayenne Turbo S.
Råd vedr. køb af Porsche Cayenne