{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Problemer med gearkasse.. {{forumTopicSubject}}

ey bg.. Var li ude og køre og ku slet ik få den i gear fra p-pladsen.. Men så lykkedes det endelig.. Men nu skifter den for nemt til alle gear undtagen 5 og bakgear de r meget hårde.. R det gearkasse lejlre eller en helt ny gear kasse vi r ude i? Kun seriøse svar ik noget med at sige : Det r jo fordi det r en fransk bil.. Tak.. Min kobling piver lidt men ka det ha noget med sagen at gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med gearkasse..
  • #1   23. nov 2006 hey du !! har selv haft pug og det er nok et leje der er gået !! min gjorde det ved et lyskryds , kunne ikke få den i gear også lige pludselig kunne jeg godt igen !! da vi fik skilt lortet ad, var der gået en leje !! vi renoverede selv gearkassen for de er ikke til at opstøve nogen steder ..

lejerne kostede 800 kr ved peugeot (kender en mekaniker ved peugeot )

og en ombytter koster 7500+moms

• #2   23. nov 2006 ups så ikke det var en 1.4 ,, kan godt være de er nemmere at finde brugte gearkasser til

• #3   23. nov 2006 Hey rene tak for svaret.. Nu sir du ombytter hva r det li præcist? R det en betegnelse for gearkasse? heh.. Ska li siges at jeg ka få lavet alt til langt under halv pris så ska ik til peugout og ha det lavet.. Ska vel købe tingene hos høyer og så lade 2 af mine venner gøre det?..

• #4   23. nov 2006 ombytter er at du bytter din gearkasse til en anden og giver et vist beløb for det...

er ikke sikker på at du kan købe indvendige gearkasse reservedele hos Høyer - men er ikk sikker..

• #5   23. nov 2006 Arrh oki på den måde..

Kommentér på:
Problemer med gearkasse..

Annonce