{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

Andreas J
Andreas J
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 12

Bremse problemer {{forumTopicSubject}}

Hejsa, har et problem med min Audi A4 B6,

Den bremser ikke ordenligt, jeg kan træde den halvvejs ned og så er den helt hård, og bilen triller lidt efter selvom jeg har bremsen i bund (eller så langt den nu kan komme)

Prøvede at køre om 30 km/t på en grus vej og så blokere men der er ingen vibrationer fra pedalen

Kan nogle hjælpe mig

Mvh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bremse problemer
  • #1   7. okt 2018 Det lyder lidt som bremseforstærker ikke fungerer. Prøv at tjekke vacumrør fra manifold til bremseforstærker. Der kan være lidt forskel om det er 4 eller 6 cyl. Du skal nok oplyse lidt mere for at kunne få hjælp. Motorstr. -årgang man/aut.gear.
    Mvh. Gert

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    jan 2018

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 12
    #3   7. okt 2018 Det er en Audi A4 B6 årg 2001 1.6 motor manuel gear 4- cyl

• #5   7. okt 2018 Det er ret nemt og gratis, at tjekke forbindelsen mellem bremseforstærker og manifold. Så prøv lige at se om røret er tæt og sidder korrekt.

• Daner
    Daner Tilmeldt:
    mar 2018

Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 162
    #6   7. okt 2018 ..og bilen triller lidt efter selvom jeg har bremsen i bund (eller så langt den nu kan komme)

Så er det nok ikke bremseforstærkeren der fejler. Nok nærmere ABS blok.

• #8   7. okt 2018 ..og bilen triller lidt efter selvom jeg har bremsen i bund (eller så langt den nu kan komme)

Så er det nok ikke bremseforstærkeren der fejler. Nok nærmere ABS blok.

Jeg har prøvet at køre i en A4 med defekt vacumslange og dermed en bremseforstærker der ikke virkede. Der skulle virkelig trædes til for at opnå bare lidt bremseeffekt og kunne slet ikke blokere og dermed sætte abs i funktion. Jeg siger ikke at jeg har ret, men det er da nemt at tjekke vacumrør og dermed komme videre i fejlsøgning.
    Mvh. Gert

Kommentér på:
Bremse problemer

Annonce