{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Range Rover sport 2.7
  • #1   13. okt 2018 Hvad jeg har hørt folk der har haft sådan en sige at motoren køre godt men de døjet en del med den luft undervogn der sidder på dem. Så tjek den er i orden. når du kigger på den. da de kostet en hel del penge på den undervogn

• #2   13. okt 2018 den koster naturligvis en del i brændstof, ejerafgift, afskrivning og kan være svær og få solgt igen

du kan se på dansk land-rover klub for mere info om modellen og svagheder, og så er der flere andre forums og facebook grupper med gode råd og vejledning

kan du selv skrue, eller kender en der kan skrue og vil montere dele du selv kommer med er det noget billigere end bare og køre til en autoriseret LR forhandler med værksted.

2,7 har i de første årgange noget med en oliepumpe, det skal du lige undersøge nærmere. Det ser ud til at have kostet flere biler livet, da regningen nærmer sig bilens værdi

• #3   13. okt 2018 Ok takker de herre har lige set lidt reservedels priser 12000 for en forlygte bla??
    Ellers en flot bil

• #4   13. okt 2018 Du kan finde en brugt til 3000-5000 kr smiley

Har du behov for en kæmpe 4x4??

• #5   13. okt 2018 Næ synes bare det er en flot bil smiley

• #7   13. okt 2018 Skal måske tænke lidt mere over det kan jeg fornemme, men takker ihvertfald for svarende

• #8   13. okt 2018 Du kan sagtens finde en, også til en rimelig pris

Men sørg for og lave et budget med luft til det uforudsete hvis du køber en, man køber sådan en bil med hjertet og slår hjernen lidt fra

Men tror ikke den er værre end andre luksus 4x4 med nypris over 1 mio kr

Du kan også se på defender, de laves ikke mere så kan risikere og gå hen og blive endnu mere kult. Og så er der meget mindre elektronik i sådan en. Men den er noget mere oldschool og ægte 4x4 smiley

Ellers brug nogle gode timer på land Rover klubbens forum, det kan nok spare dig for en del ærgelser og penge

• #9   13. okt 2018 Tak Rene ??

• #10   14. okt 2018 Jeg har kørt Range Rover Sport 2,7HSE årg 2005.
    Jeg kørte 80.000km i den og eneste reperation ud over olieskift var bremseklodser og en generator. Den havde kørt ca 200.000km da jeg solgte den.
    Motoren er PSA og er stabil, selvom den stammer fra Peugeot

Kommentér på:
Range Rover sport 2.7

Annonce