3.928 visninger
|
Oprettet:
Mercedes - erfaringer reparationer? {{forumTopicSubject}}
Jeg kigger mig lidt rundt på brugtmarkedet efter en ny brugt bil, og har fundet en Mercedes C180 fra slut 2007.
Hvad er folks erfaringer mht. reparationer når vi snakker om den årgang? Den specifikke Mercedes jeg kigger på, koster 130.000 kr. og har kørt ca. 161.000 Km. Er det galt?
Har kun erfaringer med Audi
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 20
Det er en 1,8'er 156HK med Aut gear Sedan. Det er den faceliftede model.
Der er stort set ikke en plet på lakken eller lign. ej hellere rust.
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 2.221
nov 2007
aug 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 17 Svar: 20
Ratlåsen lyder ikke sløv, snarre frisk. Motoren lyder også rigtig godt, og trækker stadig fint med godt moment. Den har fuld servicehistorik, alle service er overholdt med stempel m.m. Tilmed en tilstandsrapport fra Mercedes Benz hvor der umiddelbart kun er bemærket: Bremser nedslidte (skiftet/fikset), Førstehjælpskasse manglede (fikset). Eneste elektronik jeg kan se der har været, er fejlsøgning af P-sensoren (det har dog blot været en ledning der skulle skiftes).
Den er svær
nov 2007
maj 2008
Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
Husk at du kommer til at tabe en del penge i gensalgsværdi på at det er en Mercedes der nu som 11 år gammel model er relativt dyr i forhold til sammenlignelige biler af andre mærker der har taget det store prisfald og kan købes for en fjerdedel, du kan jo selv slå op hvad en c180 der er 5-6 år ældre står til salg til..
Hvis det er en w204 og den er som beskrevet og sælger er troværdig og du har lyst til bilen er det nok bare at springe til.. Den bør naturligvis have læder osv. når nu det er en Mercedes.. I sidste ende er det hvad du har lyst til og mavefornemmelse du skal styre efter, økonomi er jo ikke alt hvis det er en bil der taler til dig!
Mercedes - erfaringer reparationer?