{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.928 visninger | Oprettet:

Mercedes - erfaringer reparationer? {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger mig lidt rundt på brugtmarkedet efter en ny brugt bil, og har fundet en Mercedes C180 fra slut 2007.

Hvad er folks erfaringer mht. reparationer når vi snakker om den årgang? Den specifikke Mercedes jeg kigger på, koster 130.000 kr. og har kørt ca. 161.000 Km. Er det galt?

Har kun erfaringer med Audi smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mercedes - erfaringer reparationer?
  • #2   15. dec 2018 Det er da også mig der glemte lidt detaljer for bilen :-).
    Det er en 1,8'er 156HK med Aut gear Sedan. Det er den faceliftede model.
    Der er stort set ikke en plet på lakken eller lign. ej hellere rust.

• #3   15. dec 2018 Har du prøvet sådan en vogn.

• #5   16. dec 2018 Vil lige nævne, jeg har haft en, kan ikke huske årg. Men minder lidt om en forklædt opel, og noget sløv i optrækket, den døde, af at køre fra Nordjylland til Sønderjylland , med 160 kmt, toppen stod af. Ikke for at være lysse slukker. Mvh hc

• #7   16. dec 2018 Så har jeg været ude og prøvekøre bilen. Den er lækker at køre i.

Ratlåsen lyder ikke sløv, snarre frisk. Motoren lyder også rigtig godt, og trækker stadig fint med godt moment. Den har fuld servicehistorik, alle service er overholdt med stempel m.m. Tilmed en tilstandsrapport fra Mercedes Benz hvor der umiddelbart kun er bemærket: Bremser nedslidte (skiftet/fikset), Førstehjælpskasse manglede (fikset). Eneste elektronik jeg kan se der har været, er fejlsøgning af P-sensoren (det har dog blot været en ledning der skulle skiftes).

Den er svær smiley smiley smiley

• #8   16. dec 2018 Så er det da Den du skal have. Lyder til den er fin. Mvh hc smiley

• w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #10   18. dec 2018 Nu har jeg kun haft ældre Mercedes modeller, w123 og w210. Så jeg kan ikke sige noget specifikt om den model, kun at jeg ofte ser w203 modeller som er fuldstændig rustet væk at se på, det virker mere som reglen end undtagelsen.. Men det er måske en w204? Hvis det er en w203 syntes jeg at det lyder for dyrt.. man kan få en 4-5 fornuftige MondeoPassat407ogsåvidere for 130.000.
    Husk at du kommer til at tabe en del penge i gensalgsværdi på at det er en Mercedes der nu som 11 år gammel model er relativt dyr i forhold til sammenlignelige biler af andre mærker der har taget det store prisfald og kan købes for en fjerdedel, du kan jo selv slå op hvad en c180 der er 5-6 år ældre står til salg til..

Hvis det er en w204 og den er som beskrevet og sælger er troværdig og du har lyst til bilen er det nok bare at springe til.. Den bør naturligvis have læder osv. når nu det er en Mercedes.. I sidste ende er det hvad du har lyst til og mavefornemmelse du skal styre efter, økonomi er jo ikke alt hvis det er en bil der taler til dig!

Kommentér på:
Mercedes - erfaringer reparationer?

Annonce