{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi A4 bremser
  • #2   31. mar 2019 Vis det haster er det gennem min faste mekaniker og vis jeg kan vente 3-4 dage og det er billigere så er det eBay

• #4   31. mar 2019 Faktisk til lige netop A4 B8 bestilte jeg ved Carparts4less.co.uk hvor jeg har købt fra nogle gange. Det var Brembo og kostede ingenting.

Man kan tit finde en rabatkode et sted, der giver yderligere 10-20 % rabat, synes jeg. Lige nu giver de 15 % rabat ved koden "SALE15", ser det ud til.

Synes ikke det var mere end max et par tusinde for skiver og klodser, i hvert fald. Nok nærmere 1.300-1.500 kr. Og de kommer efter 3-4 dage.

Det kan måske fås billigere et andet sted. Men det er sandsynligvis peanuts, man kan spare andre steder. Og de har en god og overskuelig hjemmeside, som jeg godt kan lide.

• #5   31. mar 2019 Med mindre du bruger Nurburgring som dine søndagsture så er standard bremser længe fint til alle biler. Alt det med fancy ekstra giver dig kun et smil på læben. Og en lettere pung

• #6   31. mar 2019 Søren det er jeg da udemærket godt klar over men det nu også bare for jeg syntes det ser pænere ud med lidt større skiver og Kaliber når der er 20” på, så ser de std alt for små ud. Men det jo en smags sag smiley

• #7   31. mar 2019 Det er jo noget helt andet smiley og det fremgik jo ikke af dit opslag.

Da bilen er tysk vil du sandsynligvis kunne finde den slags på tyske hjemmesider. Men det vil stadig kun kilde dine øjne og dræne din pung

(og husk at få skiftet tilbage inden syn ;-))

• #8   31. mar 2019 det nu også mest for synets skyld.

og synes jeg har prøvet og lede efter det, uden held , vil gerne bare have nogle skiver der er ventilerede enten med huller eller riller, til de standard kalibere til og starte med.

• #9   5. maj 2019 Har fundet nogle Porsche bremser nu, de fra en Cayenne? Men sidder på en Seat Leon 1p ligenu, vil de passer lige over? Det til i for, og med skiver ??

Kommentér på:
Audi A4 bremser

Annonce