2.418 visninger
|
Oprettet:
Leasing af Golf {{forumTopicSubject}}
Hej med jer
Jeg er interesseret i at lease en Golf 7, men jeg er stadig lidt i tvivl om, hvorfor dette er en god ide? Jeg vil helst undgå at låne til en ny bil, hvorfor det tiltaler med at lease, men er dette på sigt også en billigere løsning?
apr 2019
Følger: 10 Emner: 1 Svar: 5
Min plan er at sammenligne guiden med de billån som jeg selv kan finde på https://www.pengeinfo.dk/billan/. Jeg tænker, at det er en god ide ift at se på kort samt længere sigt, hvad der giver bedst økonomisk mening?
apr 2019
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 85 Biler: 9 Emner: 14 Svar: 17.262
Vær dog opmærksom på, at når der sammenlignes, så tages der udgangspunkt i bilens listepris. Man kan typisk opnå en rabat på 30-40.000 kr. ved køb i forhold til listeprisen på en bil i Golf/Touran-klassen med en slat ekstraudstyr.
apr 2019
Du skriver, at jeg skal være opmærksom på, at der tages udgangspunkt i listepris. Kan du definere dette nærmere?
Og har du en god sammenligningsside til små lån? Jeg har lige googlet billån og der kommer mange forskellige frem foruden den jeg nævnte tidligere samt tusindvis af andre sider som https://moneylender.dk/laan-til-bil og massevis af andre sider. Jeg skal bare bruge et mindre lån til udbetaling
maj 2006
Men med leasing ved du, hvad du har at gøre med. Det koster, hvad det koster - og det er da også noget værd i sig selv, synes jeg
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
derudover kender du på forhånd prisen for at have bilen i den periode du har leaset den, men vær opmærksom på om du indgår aftale med service aftale eller selv skal stå for dette. Derudover er ejerafgift og forsikring nærmest altid for egen regning, og i mange tilfælde også dæk
skal du låne til udbetaling på en leasing bil, eller hvordan skal det forstå det med lille lån. For så vil jeg mene du ikke kan få et billån, men derimod får det som et almindeligt forbrugslån
er det en helt ny golf 7 du vil købe eller lease, eller en brugt du er ude i?
apr 2019
Okay, super du gør mig opmærksom på, at dæk også kan være på egen regning.
Jeg regner med at lease en ny Golf 7 - jeg er dog ikke helt sikker på hvilken udstyrspakke og motor, som jeg ender ud med endnu
apr 2018
For mange kørte km koster som regel godt med kr pr km ved aflevering, for lidt kørte km giver som regel nærmest ingen afslag ved aflevering
Også overvej 12, 24 eller 36 mdrs leasing, hvis du tit vil skifte bil. Selvom du som udgangspunkt altid skal kunne aflevere efter 12 mdr
apr 2019
Mange tak for hjælpen! Mega flinkt af dig!
Rigtig god dag til dig
maj 2019
Følger: 12 Svar: 3
Og bare for at bidrage lidt, så fandt jeg en anden artikel på FDM om køb eller leasing af bil, som måske kan give nogle nye input: https://fdm.dk/alt-om-biler/kob-leasing-salg/kob-eller-leasing Den har i hvert fald hjulpet mig til at få en nogenlunde forståelse for forskellene uden, at jeg er ekspert på nogen måde! Og ift at tage et lån så husk endelig at sammenligne lån, hvis du skal tage et lån til udbetaling! Jeg kender kun til https://kviklaan-guide.dk/ men den er også dansk, så den er måske lidt mere troværdig end andre sider - men jeg ved det ikke
Held og lykke med det, Erik
maj 2006
maj 2019
Følger: 12 Svar: 3
feb 2016
Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
Isaer naar man taenker paa hvor laenge brugeren har vaeret her...
Eller ?
maj 2006
apr 2018
Så bør man vel ikke have et behov for kviklån for at finde 15.000-25.000 kr i første gangs ydelse
Den kviklån guide er efter min mening helt væk, prøv og se ÅOP på nogle af lånene. Det viser desværre det er firmaer uden ret meget moral, som bare vil tjene penge på folk i "nød"
Og efter min mening bør folk der leaser en bil til 150.000 kr over 3 år have en rimelig økonomi, og kunne finde 15.000 kr på sin konto eller få en aftale med banken om kassekredit til langt under renten på disse kvik lån
maj 2006
feb 2016
Følgere: 7 Emner: 12 Svar: 1.711
Jeg var ikke heeeelt overbevist foer ;) men nu er det da stensikkert kun for at reklamere.
Hvor userioest er et firma hvis de er noed til at synke saa dybt i desperation for at faa kunder i butikken ?
Eller rettere,har man et bare nogenlunde godt produkt er dette vel ikke noedvendigt ?
Leasing af Golf