{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.501 visninger | Oprettet:

Hvorfor er folk sådan nogle vatpikke!! {{forumTopicSubject}}

Er satme ved at være alvorligt træt af alle de vatpikke som kører rundt på vejene!

På vej til arbejde kører jeg gennem vejen, hvor trafikken så bremser fordi der løber en hund rundt på kørebanen - det viser sig så at der ligger en mellemstor hund og lider, efter at den er blevet på påkørt.

Men stoppede fjolset der gjorde det??!!!

Næææ det dumme svin kørte bare videre - ligesom alle de andre idioter!!!!

Jeg stopper så og tænder katastrofeblinket - hvilket får 2 andre til at holde ind også, heldigvis dør hunden i samme øjeblik, men der ligger også en hare og lider, som bliver slået ihjel med en donkraft... :o(

Dyrene bliver slæbt ind til siden og der bliver ringet efter falck - men alle de andre fjolser moser forbi så vi snart ikke kan komme til hverken at flytte eller aflive dyrene, hvad sker der for de sviner??!!!

Er sgu ved at være træt af folk som bare kører videre, for en måned siden måtte jeg også kravle rundt i grøften ved en smadret lastbil - der gad folk da heller ikke stoppe, for uuuh de havde jo travlt med at komme på arbejde, så skidt med om folk omkring dem dør...

Aaaarrrrg!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er folk sådan nogle vatpikke!!
  • #1   5. jan 2007 forfærdeligt så egoistiske folk er! og hvor synd for de stakkels dyr smiley

• #2   5. jan 2007 Nogle folk har jord i hovedet, og tænker kun på sig selv smiley

• #3   5. jan 2007 ja hvis nogen kan huske det havde vi ham manden der blev kørt over mellem 10-15 gange før 1 bil holdte ind til siden. og så efter hva der var blevet påkørt..!!

• #4   5. jan 2007 Sabrina - ville du bare have ladt den ligge og sprælle??!!!

• #5   5. jan 2007 Jah kender det sku godt... I går i nærheden af hvor jeg går i skole var der en mand der var kørt op bag i en bil, jeg stoppede op, satte katestrofe blinket til, og gik hen for at hører om personerne var okay. I mens kørte den ene bil efter den anden forbi. Da de allerede havde ringet efter hjælp mente jeg ikk der var nogen grund til at blive, skal siges at ingen var kommet til skade...

• #6   5. jan 2007 man skal jo ligesom slå dyret ihjel så det ikke lider Sabrina..!

• #7   5. jan 2007 Sabrina -> Det er jo ikke alle der kører rundt med sprøjter og kemikailer til aflivning vel smiley

• #8   5. jan 2007 Det skuda ikk billistens fejl! Ejeren må bare ha styr på sine hunde!

• #9   5. jan 2007 En af mine koleger som den dag kørte motorcykel overså en bil da han skulle ud fra sidevej. Bilen kørte lige ind i siden på ham og han fik ødelagt sin venstra ankel og fod (mildt sagt). Bilen som gjorde det var uden skyld men vi blev nødt til at stille os ud på vejen for at få bilerne til at tage farten af så der ikke kom vand og skidt i sårene (det regnede) for de kørte sku uden at tage farten af under 1 meter ved siden af ham mens han lå på vejen. Og ikke nok med det, flere biler dyttede og truede efter os fordi de blev nødt til at holde stille.

• #10   5. jan 2007 JAN. Det jo nok hunde ejerens skyld at hunden lægger sig til at sove midt på vejen

• #11   5. jan 2007 Jan S - nogle mennesker stopper bare ikke.

Tror BILTYVEN er en af dem...

• #12   5. jan 2007 Det er så latterligt med folk der ikke har nogen respekt for andre mennesker!
    Jeg var på vej til mega meet i Aalborg sammen med en flok andre.
    Der var så nogen der kørte galt på motorvejen derop. Og vi holdt allesammen ind i nødsporet. Ca 8-10 biler, med katastrofeblink tændt. Men folk var sku lige glade. Ikke en eneste satte farten ned. Sys jeg er forrykt!

Jacob

• #13   5. jan 2007 Jan rolig, tror bare biltyven prøver og spille smart i en forkert tråd, han ved ikk hvad meningen er med denne tråd.

• #14   5. jan 2007 Ja, hvorfor GØR man det!? Det jo op til ens egen personlige morale og holdning.

Havde du ramt en fugl, havde du så også stoppet?

Var det midt på en motorvej havde du så også stoppet og dermed bragt menneskeliv i fare?

• #15   5. jan 2007 Du hedder Brain og køre golf så må det være dig der den smarte

• #16   5. jan 2007 stakkels dyr.... man må bruge hvad man har ved hånden i sådan en situation. Godt gået syntes jeg.
    Har selv engang aflivet en hare jeg påkørte...

• #17   5. jan 2007 Fornuftigt sagt TheMan smiley

Med mindre man er en kold satan, stopper man sku da, hvis man har påkørt et dyr! Om det så er en hare eller hund... Dyret skal bare ikke ligge og lide!

• #18   5. jan 2007 biltyven du stopper jo nok ikk midt på motorvejen vel? du køre ind i nødsporet, og bremser ned. og tænde for dit katastrofeblink. og går tilbage til fuglen eller hvad der nu er på kørt og tjekker om det stadig er levende, og hvis det er, så afliv det, og ring til falck.

Det har intet med morale eller holdninger og gøre, det er rent og skær dyr mishandling og påkøre et dyr og lade det ligge og lide, og det er strafbart smiley

jeg havde stoppet hvis jeg ramte en fugl OGSÅ PÅ motorvejen.

men ville nok overveje og køre videre hvis det var en mus der var mast.

• #19   5. jan 2007 Og så er der alle de andre tågenakker der heller ikke vil hjælpe. Men glo på folk der er kommet til skade, det er de fandme gode til... Selv når det er i den anden vejbane på motorvejen, så skal de bremse helt ned med risiko for harmonikasammenstød. smiley

• #20   5. jan 2007 Nu har jeg selv hund og hvis den skulle løbe ud på vejen og blive påkørt.... og der ikke var noget at gøre ville jeg ikke vente eller tøve.. kan man nu ikke komme til dyrlæge fordi de har lukket eller andet må man tage sagen i egen hånd... lidt hårdt men livet er ikke altid nemt

• #21   5. jan 2007 Sabrina: Ville du ikke heller aflive dyret på stedet? Ville det ikke være synd hvis det skulle lide, hele vejen til dyrehospitalet??

• #22   5. jan 2007 TheMan hvem fuck er du din bums, snakker lort til mig fordi jeg ikk går op i andre menneskers kæledyr.! Sut pik din bøsse røv!

Det jeg mener med det jeg siger, Hvis jeg fandt min hund død på vejen, så var det sku min EGEN skyld. Skulle jeg til at få mine hænder blodige fordi en anden har fucket up? Havde det været en hjert eller sådan noget, så det i mine øjne en anden sag

• #23   5. jan 2007 hjort

• #24   5. jan 2007 TheMan: Det kommer jo an på hvordan man rammer dyre. Ramte en kat med ca 120 på en hovedevej. Bremsede op, og kørte tilbage for at se om den var færdig. Men den var sku væk :S

• #25   5. jan 2007 TheMan For hvad kan du ikk tag en diskussion eller hvad?

• #26   5. jan 2007 "TheMan: Jacob > Neeeej da! En hare er næsten magen til lille ninus hjemme i buret... nussenusse diggedigge" <--- Argh? Er stået af. Hva mener du?? At man skal ud og sidde og nusse med den eller?? smiley

• #27   5. jan 2007 TheMan Du hidses mig op man, hva det for noget at sige du køre mig ned! Skal du så os ha en ud stemme eller hvad?

• #28   5. jan 2007 hidsede

• #29   5. jan 2007 "biltyven: TheMan For hvad kan du ikk tag en diskussion eller hvad?"

Det du gør er ikk og diskutere, du provokere nærmest, det er fair du ikk gider og stoppe når du har påkørt et dyr.

men det gør dig jo bare til en af de der vatpikke der aldrig stopper for at tjekke om dyret lider, ja hvis du rammer en hare eller en kat på motorvejen med 130, er det en lille chance for dyret overlever.

men derimod rammer du det med 60-70 lige ude for en by zone eller i byzone, så er der store chancer for dyret blir kvæstet og lider!

og render dyret væk, skal du tilkalde en blodhund for at finde det så det kan aflives (hvis det er en hjort, og mener at falck nok skal ringe efter en blodhund)

• #30   5. jan 2007 Brian L Vil så nok mener det var ham der provokerede mig, man lad det nu ligge.
    Selvfølgelig kommer det an på situationen det klart. Men min generalle holdning er som jeg siger, folk må holde styr på deres dyr

• #31   5. jan 2007 TheMan >> Ja selvfølgelig kan den det, MEN det kan en fisk også! Ligger jeg en gubbi på vejen stopper du så?

• #32   5. jan 2007 Hokus pokus udstemme for latterlig sprogbrug i forum...

Hvad angår resten af debatten kan jeg kun sige 'hørt' The Chicken. Hvad sat'n tænker de folk på der bare fortsætter?? Stakkels dyr.

• #33   5. jan 2007 biltyven > "Brian L Vil så nok mener det var ham der provokerede mig"

Hmmm hvis jeg ikk læste helt forkert da han skrev det første gang, så skrev han "HVIS det var dig der lå i vejkanten og led, ville han nok stoppe" ved ikk om du kender til betydningen af HVIS men det okay.

det er rigtigt folk må og skal holde styr på deres hunde ikke render ud på vejen, men det kan ske til tider at hunden kommer ud på vejen, og så STOPPER MAN FANDME NÅR MAN KØRE HUNDEN NED!

For ejeren ved sku da ikk hvor hunden er henne, ha ved bare at hunden ikke er hjemme. men ikk at den ligger i vejkanten et sted i nærheden!

og hvis hunden har et hundeskilt i halsbåndet så ringer man til ejeren og fortæller ham hvad der er sket!

• #34   5. jan 2007 Om ikke andet, skulle jeg nok stoppe, for at se om der var sket noget med bilen =)

• #35   5. jan 2007 TheMan:

om du så stopper for de skide dyr eller ej så skal du ikke begynde at svine 2.g´er til... du squ ikke meget bedre end BIL TYVEN

ThaMan ( BILTYVEN > Det kan du åbenbart ikke uden at du skal forsvare dig med ord som var det fra en hveranden ubegavet 2.G'er på bistand med sin hånd i sin mors trusser... Hvis du ikke kan klare dig verbalt skal du ikke skrive på et forum som dette... )

• #36   5. jan 2007 TheMan: hvis du ikke kan klare at skrive uden at fornærme nogen skal du ikke skrive på et forum som dette...

• #39   5. jan 2007 back to topic

jeg synes fandme at danskere er de ringeste billister, men det er bare min mening, folk har ik respekt for noget, og gør som det passer dem.

• #40   5. jan 2007 Hmm syntes det er sært at folk ikke stopper, normalt her hvor jeg kommer fra. Ser man konstant at hvor der er ulykker, er der folk. Der kan være alt fra mennesker til dyr, folk skal HELT tæt på så de kan tage billeder med deres kameratelefoner, og gøre det svære for falk folkene at gøre deres arbejde.¨

barskt at aflive hunden selv, men det er jo nok det der skulle til smiley Håber bare at i rmte rigtig første gang

• #41   5. jan 2007 tak jonas, men mon ikk du ville fare vild på vejen

• #42   5. jan 2007 Hvis alle folk havde holdt ind til siden, så var det jo også galt.

• #43   5. jan 2007 Folk kan virkelige være egoistiske..!

Samme fænomen foregår i byen når nogen er ved at få tæsk.. Ingen hjælper eller prøver at stoppe det..

Til grin!

• #44   5. jan 2007 Tak tak - det er da rart at se at flertallet herinde er ansvarsfulde mennesker :o)

Og det ser ud til at admins kan finde ud af at luge ud i klaphovederne...

Hunden døde heldigvis af sig selv, det er trods alt lettere at aflive en hare... - men den skulle sgu ha 10-15 dask med donkraften, inden den holdt op med at spjætte! (regner med at det var nerverne, men alligevel)

Og jeg har faktisk stoppet for at aflive en fugl - den ramte "nr" pladen på crosseren for en del år siden - den måtte lige ha en stor sten i bøtten :o(

Kommentér på:
Hvorfor er folk sådan nogle vatpikke!!

Annonce