Hvorfor køber folk peberspray? {{forumTopicSubject}}
Hejsa allesammen,
Jeg er i færd med at udvikle en ny form for peberspray og starte min egne virksomhed. Pebersprayens "edge" er, at den indeholder nogle stoffer, der tilsammen har en påvist effekt på tidligere voldtægtsforbryderes sexlyst samtidig med, at den fungerer som en helt normal peberspray.
Jeg har så i forbindelse med opstarten af min virksomhed været rundt i forskellige butikker og spurgt ad til, hvad det er den typiske kunde gerne vil have, og hvem han/hun er. Til min store overraskelse, viste det sig, at det ikke kun var unge kvinder, der var bange for at blive ofre ude i byen. Det var nemlig ofte familiefædre, der bare gerne ville have en stående derhjemme "Just in case."
Det har så fået mig til at undre mig lidt over, hvad det er, jer der som har købt en peberspray går og håber, I kan undgå ved at købe pebersprayen, og hvilket tanker det er, I har gjort jer, før I har valgt at købe sprayen.
I forbindelse med det, vil jeg gerne spørge, om jeg ikke må stille nogle af jer nogle spørgsmål enten her på forumet (eller i privat besked) ellers så i gennem mit spørgeskema, jeg har oprettet.
Det ville være en kæmpe hjælp for mig, hvis I gad at tage jer den tid, da jeg desværre ikke har råd til at hyre en professionel til at lave marketingsundersøgelsen for mig.
Spørgeskemaet tager i gennemsnit 2.5 minutter, men jeg ville være lige så glad for, hvis jeg måtte stille nogle af jer, nogle lidt mere dybtegravende spørgsmål
Link til undersøgelsen: https://benjamingurini.typeform.com/to/Hs9jqt
Mange tak for jeres tid.
maj 2009
Følger: 81 Følgere: 386 Biler: 32 Emner: 61 Svar: 521
jul 2019
Følger: 10 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 5
Jeg går ikke umiddelbart ud fra, du ejer en peberspray med den reaktion?
sep 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 69 Svar: 716
sep 2008
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 3 Emner: 69 Svar: 716
jul 2019
Ja det kan jeg godt se. Jeg skulle måske omformulere det til, om man har købt til andre end en selv også.
Tak for tippet
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.943
jan 2007
Følgere: 89 Biler: 9 Emner: 1 Svar: 4.007
jul 2019
Jeg takker mange gange for din velovervejet kommentar og vil helt klart tage den til eftertanke senere i livet.
Derudover, vil jeg også sige, at man skal være af en bestemt støbning for at bruge peberspray på maden, og det er ikke nødvendigvis en god ting
Men jeg kan se, der er et par stykker efterhånden, der har taget spørgeskemaet, og det skal I selvfølgelig bare blive ved med, og jeg takker mange gange for det!
mar 2019
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 91
vi har sådan nogle stykker stående med peberkorn i, tro det gør avs at få et rap af dem.. https://www.huntinglife.net/webshop/45-haglgevaerer-brugte/15367-beretta-es100-1276-haglgevaer-brugt-3ch/
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 5 Biler: 6 Emner: 12 Svar: 708
Not war
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
jul 2006
Følgere: 24 Biler: 1 Emner: 73 Svar: 8.249
mar 2018
Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 162
Du skal da bruge salt. Jeg er sikker på at groft salt skudt ind under huden, med godt og vel lydens hastighed, det må sgu svie som ind i helvede.
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 43 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 41
jul 2019
Ja, jeg er udemærket klar over, at man kun må opbevare pebersprayen derhjemme. Men, det er sådan set også der, de fleste voldtægter opstår. Også, dem der opstår i forbindelse med en bytur.
Derudover, må man jo bare konstatere, at på trods af, at lovgivningen er i mod der, er der en række unge kvinder, der alligevel tager den med i byen, hvilket jeg personligt godt kan forstå, selvom jeg selvfølgelig ikke opfordrer til, at man bryder straffeloven.
- Og worst case scenario, så må jeg jo bare tage at sælge det til tyskerne
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 125 Annoncer: 23 Emner: 39 Svar: 308
jul 2019
Ideen er den, at den bedste (lovlige og ikke drabelige) måde at undgå en voldtægt på er simpelthen at fjerne lysten hos forbryderen samtidig med, at man ligesom kan skabe afstand mellem sig selv og forbryderen, ved at han mister en stor del af synet.
Det man ofte glemmer er, at det ikke nødvendigvis kun er sådan nogle Ted Bundy froder-om-munden slags overgreb der sker. Det kan lige så vel være med til at undgå situationer, som den vi så i Köln nytårsaften, hvor gerningsmændene ikke nødvendigvis var så (for mangel af bedre ord) "ihærdige."
Og igen uden at lyde for kynisk, så er der jo det ved voldtægter, at man enten bliver- eller ikke bliver voldtaget. Så hellere forsøge sig med et nødmiddel end at blive offer fra start.
Deruodver er planen også, at vi på en eller anden måde skal inkludere træning i produktet, så det rent faktisk bliver et effektivt forsvar og ikke vare noget, hvor man sprøjter og håber gerningsmanden giver op, men hvor man selv har noget at skulle have sagt.
feb 2014
Følgere: 1 Svar: 4
Hvorfor køber folk peberspray?