{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Thansen Hvorfor køber man der {{forumTopicSubject}}

Hej jag har bare et lille spørgsmål jeg gik og spekulerede på at folk som os på bilgalleri som er så interesseret i biler hvordan kan det være man finde på at købe dele hos thansen når man ved det er små kina folk der sidder og samle det hele omvendt fordi de ikke er gamle nok til at kende forskel på op og ned så tingene er så elendigt kvalitet så det aldrig holde mere ind 14 dage Jeg er stoppet med at handle der af sund fornuft men hvorfor gør man det Det kan jo ikke være fordi det er billigt for man skal jo altid ud 14 dage efter for at købe det andet sted så hvad har man i sidste ende sparet

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Thansen Hvorfor køber man der
  • #1   28. aug 2005 tja for at spare penge smiley er jo ikke alle der har lige mange kr og øre smiley
    og de to kompressere til mit horn som er købt hos thansen fejler nu ik noget og heller ik det luftfilter smiley

• #2   28. aug 2005 Hvis det går i stykker så går man jo bare ud og bytter det...
    Der er gennerelt ikke noget i vejen med deres varer, de er måske fra østen, men det er de fleste org. dele sgu da også.

• #3   28. aug 2005 Ikke for at forsvare T-Hansen for jeg hader generalt også deres produkter. Men nogle få ting er dog af okay kvali og det eneste sted man købe det til en overkommelig penge. Det er ikke bilreservedele men til motorcyklen, lås, hjelm og lign.

• #4   28. aug 2005 hehe.. se dét var et kvalificeret sprøgsmål! smiley

• #5   28. aug 2005 T-hansen er bare blevet et skældsord, men det er nok fordi HKS feberen raser. der skal jo åbentbart stå et eller andet fancy navn på de dele man køber nu til dags, men det giver sgu ikke flere hk eller ydelse end andre billigere dele der kan det samme.. Lidt til grin faktisk at tingene SKAL koste det 10 dobbelte for at få lidt smart navn på, for at det bliver accepteret...

• #6   28. aug 2005 jeg skulle bruge en ny udstødning til min sierra. quickpot skulle have 125 kr mere for en walker potte end t-hansen skulle have for deres "kinapotte". så kunne de jo også lige montere den for 125 kr. så for 250 kr extra fik jeg en kvali potte monteret. så er valget enkelt synes jeg, jeg vil godt betale 250 kr mere for en god potte og oven i købet slippe for at ligge og rode rundt under bilen.

• #7   28. aug 2005 De handler der vel af samme grunde som du gjorde Holger J..?!

:o)

• #9   28. aug 2005 hmmm... syntes det er et meget godt emne at tage op! T-hansen er skam ikke en dårlig kæde, men det er bare et fact at kvalitet og pris hænger sammen!!!!!! det kan enhver da regne ud, ellers er der jo ingen sammenhæng i verden :-(... man kan jo sige sig selv at et produkt der burde være ens kun koster 1/4 del af hvad det koster alle andre steder!!! man ville da også være mistænkelig hvis man fandt det der skulle være 2 ens biler, men den ene koster 100,000 og den anden koster 25000....????? Er der mon nogen der ville stille spørgsmåltegn der...????

• #10   28. aug 2005 Hvis man køber 5 ting der, så passer 4 af delene ikke og den sidste er gerne defekt.

• #11   28. aug 2005 thansen dur sku ikke til noget man kan få god sevíce der hvis man er blondine med store patter .. de de sælger er det værste lort der findes.. sådan er det bare.. jeg havde et af deres simota filtre på min en uge så var jeg lige ved at kigge det igennem der var ligeså meget skidt indeni som uden på det ikke en skid med et luftfilter at gøre det samler de værste blade og grene fra ellers ikke andet

• #12   28. aug 2005 Folk gør det fordi de tror de sparer penge i længden, det eneste jeg har haft købt derinde har været pinol pærer eller ventil hætter.

Køber helst hos en auto mekaniker da jeg ved det er det rigtig og at der er garanti og at de gerne hjælper en, Thansen folkene har ikke hjerne til at lave noget for folk.

• #13   28. aug 2005 Jeg købte der af samme grund som mange andre jeg synes da var vildt billigt ,Men efter at stort set alt hvad jeg har købt der lige fra dioder til højtaler og lydkort aldrig har virket mere en et par måneder og da der er mange andre der har været ud for det så tænkte jeg hvorfor gør man det. man ved jo selv og fra alle andre at det er noget lort
    og til ham der blander hks ind i det skulle nok lige tænke sig om en ekstra gang tror du ikke der er en grund til at du giver mere for at der stå HKS på ..
    Jeg tænker os bare på folk som går så meget op i biler og så sætter man sådan noget lort på det er da lidt brian er det ik ??? det kan jo godt være man ikke har så mange penge men så kan man jo vendte 1 månede eller 2 og købe noget der ordentligt ( husk jeg snakker ikke for at rakke folk ned der handler der da jeg selv har gjort det det er bare generalt HVORFOR

• #14   28. aug 2005 Jeg kan ikke forstå hvordan folk der handler hos T-hansen kan tro at de både kan få varerne billigt og samtidigt få råd og vejledning til hvordan man sætter det på.
    De der arbejder i T-hansen er jo ikke uddannede reservedelsekspedienter - det er jo blandt andet en af grundene til at de kan sælge deres varer billigere end andre (og så lige kvaliteten).
    Det er det samme med Jem & Fix. De aner heller ikke ret meget om de ting de sælger, men det må man altså finde sig i, når man vælger pris fremfor kvalitet og vejledning.

• #15   28. aug 2005 Jeg synes at visse ting de har er ok andre er ikk... Bla. deres anlæg. Det skal jeg sgu aldrig ha i min bil...

Kan lige nævne også at mine sænknings fjedre er købt i thansen og det er udemærket kvalitet.

• #16   28. aug 2005 Drystin - Det er ikke fordi jeg mener de SKAL vide det, men så skal de ikke gøre sig så fandens kloge og spille smarte og begynde og rode ved bilerne.

Kommentér på:
Thansen Hvorfor køber man der

Annonce