{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.352 visninger | Oprettet:

hvorfor er nogle mennesker idioter ? {{forumTopicSubject}}

Jeg nævner ingen navne her, meeen... F*/%K man kan blive så stik tosset nogle gange, at det er helt vildt. For nogle dage siden skriver jeg herinde med een, om et sæt baglygter, og vi aftaler at mødes i Esbjerg. men inden det, spørger jeg om der er noget galt med lygterne og om det hele virker som det skal "ja, det gør det da, du skal bare sætte dem til fra bilens stik og ind i lygterne)" siger han.. kommer så til Esbjerg vi mødes ved McD, hvor han og en anden venter. Ser så på lygterne, og syntes det så lidt skummelt ud.. der var to sorte ledninger som var loddet på af en eller anden uforklarlige grund og jeg spørger ind til det, og han siger det er ingenting eller det bare skal forbindes med de andre ledninger (han var ret forvirrende i sin forklarning) men jeg spurgte ikke mere ind til det, det var dumt. men jeg spørger igen om det virker som det skal osv. og han siger at det gør det...

jeg kommer så hjem og bruger ca. en kvarter på at skille mine std. lygter af og sætte det nye på og lige med det samme ser jeg der er noget galt 2 af hullerne er vist blevet smeltet med en lighter og pærne er blevet sat fast med noget der ligner rudelim :S tænker ikke mere over det (han sagde jo at det virker) gå så hen starter og kan se at det ene bremselys lyser konstant, der er ingen baklys eller blinklys - tænker, det er sikkert bare pærne der er gået. sætter nogen helt nye i og nu virker baklys og blinklys men bremselyset lyser stadig konstant :S ... ringer så til ham (han sagde jeg kunne ringe til ham hvis der var noget) og siger at bremselyset lyser konstant og jeg ved ikke hvad det kunne være og han kommer igen med at det nok bare er de to sorte ledninger jeg skal kigge på. jeg siger tak og prøver at kigge på det... men jeg kunne slet ikke finde nogen steder de ledninger skal være kl. er nu lidt over 21 eller deromkring ca. og jeg prøver at ringe til ham 3 gange men han tager ikke telefonen.. så jeg tænker manden er sgu sikkert gået i seng og jeg lægger en besked til ham "Hej mester håber virkelige du kan forklare mig hvad der er galt med det lygter for det virker ikke som jeg havde forventet og du sagde" og jeg gå hjem lidt halvsur men stadig med lidt forhåbninger om at det sikkert bare er mig som har gjort et eller andet forkert og at han kan hjælpe mig med hvad jeg skal gør... næste dag (idag) gå jeg over til bilen starter den og er på vej til arbejde (jeg ved godt det ene bremselys ikke virker som det skal) bliver så stoppet af min nabo, en ældre mand som siger der ingen lys er bagved i min bil.. gå ud af bilen og kigger på det og rigtigt nok ingen lys eller noget overhovedet :S lukker baggagerummet og ser at det er begyndt at ryge fra ledningerne smiley skynder mig at slukke bilen mens naboen løber ud til sin bil for at hente en ildslukker der kom seriøst meget røg ud men heldigvis var der ingenild eller noget stod så lidt og ventede til røgen var væk og kan se at alle ledninger er smeltet sammen og det stank bare af røg... Det endte så med at jeg skulle skifte hele printpladen ud på det lygter med nogen nye jeg havde købt fra thansen for længe siden og jeg skulle skifte nogle af ledninger fra bilen som er til baglygterne.. brugte over 1 time bare på det og kom ikke på arbejde smiley fandme noget lort..

hele min bil kunne brænde sammen bare pga. at der er en som ikke gider være ærglige og sælger noget møg..
hvad værre er at jeg slet ingen besked eller opringningen har fået fra ham hele dagen idag.

bare en lille advarsel til jer der andre der ude som køber ting og sager over nettet : Pas på med hvad i køber, og tjek det hele grundigt og om alt skal være som det skal.

jeg har lært lektien nu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor er nogle mennesker idioter ?
Kommentér på:
hvorfor er nogle mennesker idioter ?

Annonce