{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.784 visninger | Oprettet:

Audi udstyrskoder (bil fra 2014) {{forumTopicSubject}}

God aften alle,

Jeg får eventuelt mulighed for at købe en brugt Audi A4 i det firma jeg er ansat (en brugt firmabil fra 2014).

Der går desværre nogle dage inden jeg kan se bilen, men jeg har fået en oversigt tilsendt over det udstyr, som er i bilen. Inden jeg finder ud af, om bilen er noget for mig, så kunne jeg godt lige tænke mig - allerede nu - helt konkret at finde ud af, hvilket udstyr der er i bilen.

Og JA - jeg har prøvet at google det, men for nogle af 3-bogstavs-forkortelserne kan jeg kun finde udstyret på 2019-modeller - altså på helt nye biler, og jeg er ikke sikker på, at det dækker over helt det samme på en model fra 2014. Derudover kan jeg ikke finde ud af, hvad der fx ligger i "WBG Businesspakke" eller "LEA/WAA komfortpakke", der har min søgning ikke givet resultat. (Og JA jeg indrømmer det gerne, jeg er en klovn til det der google smiley )

Er der nogen med lidt mere indsigt i emnet, som kan fortælle mig, hvor jeg eventuelt kan finde en detaljeret oversigt over alle forkortelserne? Se venligst uddraget af den liste jeg har fået nedenfor.

På forhånd tak for jeres hjælp!

--------------------
0TD MÅTTER FOR OG BAG, 3NZ SPLITBAGSÆDE, 4ZB BLANKE RUDELISTER, Letmetalfælge, 8WB TÅGEFORLYGTER, 1AT ESP, 1D8 Forberedelse til anhængertræk, 9VD Audi sound system, 9AH Klimaanlæg, automatisk 4-zonet, 1MR 4-eget læderrat, 6XD Sidespejle og sprinklerdyser, opvarmelige, 8UD Radio Concert, 3NJ 3-personers bagsæde, PCB Audi assistentpakke, WBF Lyspakke plus, WBG BUSINESSPAKKE, LEA/WAA Komfortpakke, WDC Navigationspakke (ikke dansk tekst/tale)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi udstyrskoder (bil fra 2014)
Kommentér på:
Audi udstyrskoder (bil fra 2014)

Annonce