{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.896 visninger | Oprettet:

Brev fra motor styrelse {{forumTopicSubject}}

Fik brev fra motor styrelse i dag, noget med at de indkalder en masse toyotaer aygo, noget med at bagerst side rude, kunne blive løs, og jeg skulle kontakte et Toyota værksted, og få en tid, og det var gratis, men ruden sidder fin fast, så tænkte at det gider jeg ikke, kan Jeg bare lade være, og lad som ingenting, eller Hva.. andre der har fået sådan et brev.. mvh. Hc..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brev fra motor styrelse
  • #1   24. aug 2019 Min gamle Audi fik en indkaldelse pga. diesel-skandalen hos VW. Jeg kørte i 2 år herefter uden at gøre noget. Jeg var endda til syn i perioden. Jeg fik en enkelt reminder, men ellers skete der intet.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #2   24. aug 2019 Det er intet krav at man møder op, det er bare en information, om at bilerne kan have en kendt fejl, og derfor vil de gerne have at man kører forbi producenten og får det kontrolleret..
    Det bliver dog registeret ved toyota, og hvis du kommer om et par år og klager over det, så er det på din regning..

• #3   24. aug 2019 Vi fik også sådan en indkaldelse på vores Dacia, de beskrev ikke hvad det var, så den blev sendt afsted, det var så bare kun et klistermærke under bagsædet der skulle skiftes :S

Ja ved det, det var Dacia, det var eks konen der ville have den, og vi er ikke sammen mere, og bilen er ude af mit liv, så spar mig for kommentarene smiley

• #4   24. aug 2019 Fik det lavet på kones C1.. De tjekker hængslerne og så blev ruden limet med noget nyt lim..

• #5   24. aug 2019 #3
    Nej, så let slipper du ikke. Dacia? Hvad havde du lige gang i? Er du kommet dig nogenlunde over din hjerneblødning? smiley

• #6   24. aug 2019 Siger mange tak for svar, så vælger jeg ikke at køre til Toyota. God aften herinde.. mvh hc.. smiley

• #7   24. aug 2019 Bay, jeg er kommet mig over det smiley Jeg er videre i livet hehe..

Hvis du vil høre de saftige detaljer så var det en Lodgy 7 pers smiley

• #8   24. aug 2019 Fy for pokker...

Har selv lige købt en S-MAX. I den forbindelse så jeg også på sådan en, da forhandleren også havde Dacia. SÅ på den, vel at mærke - og væmmedes ved den og tænkte "Godt man ikke er tvunget til at køre i sådan noget lort" smiley

• #9   24. aug 2019 Fik også sådan en den anden dag omkring en Airbag i min Corolla Verso.
    Nu har den kørt 460xxx km uden airbaggen er sprunget ud, så tvivler fandme på den gør det inden den dør på skrotpladsen.

• #10   24. aug 2019 Hehe, ja det er satme ikke komfort man køber der! smiley Det er plastik på 4 stk hjul..

• Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.381
    #11   24. aug 2019 #8

Den dejlige Vectra med dragekit, var du tvunget til at køre i den? smiley

• #12   24. aug 2019 Det var en Dacia ejer smiley

• Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #13   24. aug 2019 hvis du ignorerer det, så er det på egen regning, hvis, såfremt, ifald, tilfældigt, en sommerdag, en vinterdag, etc. at ruden går løs falder af smiley

• #14   24. aug 2019 få den lavet har se flere der ryger når ruder bliver afmonteret. smiley ser fin ud inden afmontering men efter er de løse

• #15   24. aug 2019 Vi har fået det lavet på vores 107'er, det tog vel en lille time også skulle jeg lade tapen sidde natten over

Min kollega har prøvet bagruden pludselig slap i limen, så det er et reelt problem smiley

• #16   24. aug 2019 Det er et problem De slipper og det ses end imellem

• #17   24. aug 2019 når nu det er et gratis tjeck og noget toyota mener kan være alvorligt ville jeg da kører til toyota og bede dem tjekke op på det.
    alt andet er da for dumt

• #18   24. aug 2019 Jah hvis de kan klare det på en times tid, så gør jeg det nok. Takker for svar. Vh. Hc.

• #19   25. aug 2019 Man har vel lov at ombestemme sig smiley

• #20   25. aug 2019 #19 tak for det, nu kom jeg i tvivl igen smiley

• #21   25. aug 2019 Min svigermor har en Aygo og har også fået det brev. Den har tabt den venstre siderude mens jeg lånte den. Hold da op man får er shock når sådan en rude bare falder af og hænger og dingler i åbning/lukke beslaget. Siden blev også dejlig ridser af det. Mit råd: få det lavet. Det er jo gratis.

• #22   26. aug 2019 Det vil da være fuldstændig hul i hovedet ikke at få det lavet - når det koster gratis - bliver der problem senere - kan det være du selv skal betale

• #23   26. aug 2019 det er et kendt problem at de taber ruderne.

så ikke og få det lavet på garanti, er tåbeligt.
    som andre skriver, går det galt sener, skal man selv betale

• #24   27. aug 2019 Der vendte stemningen lige på indlæggene smiley
    Men jeg ville nok også køre en tur forbi Toyota og få det fixet. Tænker ikke det tager så lang tid at lave, så du har din bil hurtigt tilbage igen.

• #25   27. aug 2019 1-2 timer så den kørende igen

• #26   27. aug 2019 Hvorfor ikke få det lavet smiley ? Du risikere ruderne falder ud under kørsel og de kan ridse lakken hvis de går løse smiley de skal have bilen et par timer hvis man er heldig. Er man uheldig skal man have dørerne af smiley

• #27   27. aug 2019 Har tjekket ruden, den sidder sku fast, ang evt ridser, så er det konens bil, så en ridse fra eller til, kan ikke ses. smiley

• #28   28. aug 2019 Ja det kan godt være den sider fast nu, men lige pludselig slipper den :-). Vi har også et hav af kampagner på airbags der skal skiftes, og selv om de måske virker efter hensigtigen bliver de skiftet ubetinget.
    Jeg syntes du skal få det lavet uanset hvad du selv mener, det er ikke for sjov Toyota skriver til dig smiley

• #29   28. aug 2019 Lad mig sige det på et andet synspunkt, jeg ville da helt klart smide min bil med sådan en evt. fejl på værksted, end jeg ville resikere at miste ruden på et sådan en uheldig måde at det måske kunne gøre skade på andre mennesker.. Jeg har set sjove ting flyve rundt på motorvejen i min tid som chauffør smiley

• #30   29. aug 2019 Jeg fik samme brev til min C1, og fik ordnet ruderne hos Citroen.
    Chefen hos Citroen fortalte mig at hele sagen var startet med en rude som var faldet af under kørsel og ramt en fodgænger som var kommet ret slemt til skade. Om det er sandt eller ej skal jeg ikke kunne sige, men hvis der virkelig er risiko for at ruden falder ud og reparation er gratis, så foretrækker jeg personligt at få det fikset...

Gad vide hvordan et forsikringsselskab stiller sig i en sag hvor en produktions fejl på et køretøj resulterer i skader en anden person og ejer er blevet informeret om at fejlen skal udbedres men ejer har valgt at ignorere henvendelsen fra producent? Dækker forsikring så stadig?

Kommentér på:
Brev fra motor styrelse

Annonce