{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.469 visninger | Oprettet:

poul S
poul S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

peugeot 407 lygte justering og abs {{forumTopicSubject}}

hejsa
højde justering af forlygter på min peugeot 407 . virker ikke og den dumpede til syn smiley
det skal laves . hvor skal jeg starte og slutte smiley
det er almenelige lygter.

abs lyser en gang imellem måske ca på hver tredje køretur . hvis jeg stopper bilen og starter igen går den ud når jeg begynder at køre igen
og for blive slukket.
vh poul

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  peugeot 407 lygte justering og abs
  • #1   23. nov 2019 ang abs få sat tester på den. Så kan du se hvad der er galt om det er føler/krans ved hjul. eller ledning fejl. Og det ved justering af lygten. der er nok den plastik gevind den justering går ned i der er knækket. Og er den det så Det byt til en ny/brugt lygte eller prøv at skille lygten af og se om det kan laves. Jeg har før på gamle biler kunne få flytte og låst den parabol hvor den skal være med en strips eller skrue.

• poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

#2   23. nov 2019 super
    vil jeg prøve tak for svar

• #3   23. nov 2019 Det var så lidt smiley

• poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

#4   23. nov 2019 har haft en tester på og den viser pt nul fejl på abs . pt lyser lampen heller ikke .
    mht lygter ... sidder der ikke en elektrisk motor som justere lygterne .. og hvor .
    har faktisk aldrig repareret lygter tidligere så er total blank .

• #5   23. nov 2019 lygter skal altid justeret manual for de står rigtig begge to.så det kan man ikke at bruge lygte justering motoren til.da begge lygter køre ens op og ned. Så den ene lygte med fejl justering,vil altid stå lige så forkert hele tiden til forhold den anden. man skal sætte den på 0 i trin og så skal hvor lygte justeret via de 2 skruer de har. Jeg plejer at stille dem mens de står og lyser på en mur ca 2 til 3 meter der fra. men nummer et er at bruge sådan en lys indstilling maskine,De bruger til syn for at de står helt 100er rigtig. ang abs fejl når fejlen er der så læs den ud igen mens den er der.

• poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

#6   23. nov 2019 undskyld måske jeg har formulleret mig lidt forkert ..
    jeg tænker egentlig lygter er justeret korret og har tjekket op ad garageporten . .
    problem er at knappen til at judstere dem op og ned med ikke virker. og det står nu som fejl i synsrapport . .
    det har virket indtil for et par uger siden . .
    tænker lidt om det er død i forbindelse med at jeg har haft batteriet taget fra . burde ik betyde noget men ... det er jo peugeot ... kikket lidt på nettet .. hvis det er en citroen c4 er der vist noget med en lampe og askebærger ... tænke lidt om der er noget finurligt i en 407 mht lygtejustering

• #7   23. nov 2019 Okay så jeg med når de har virket så tag låget af sikring Box i motor rummet og tjek sikring nummer 9 .Den er til højde justering Den er sikkert røgen sig en tur. og vis det ikke er den kan det være din justering kontakt inde i bilen der er gået til indvendig. da det også kan ske

profilbillede
  • #8   23. nov 2019 Det Den her sikring i sikring Boxen i motor rummet. for tvivler på det er din el justering motorer der er død. da de ikke dør samtidig det i hvert fald ekstrem sjælden det sker.

profilbillede
  • poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

#9   23. nov 2019 sikringer tjekket og ok ..
    i rullekontakt er der tre ledninger 2 hvid og en grøn/gul
    kan jeg luse dem og se om det virker ,

• poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

#10   23. nov 2019 jeg måler 12 v på stik til rullekontakt .

• #11   24. nov 2019 Ja men den skal også sende ud til de motorer til lygter så Det ikke nok der er strøm til stikket. men den man ruller på. de kan blive slidt op så de trin ikke virket. men ellers kan du også teste selve de motorer ved lygte om de køre kort vis du 'giver dem/den strøm i meget kort tid. Så kan du jo samtidig tjekke at stel er ok til begge motorer.

• poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

#12   24. nov 2019 Hader strøm...
    Det er jeg ik god til

• poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

#14   24. nov 2019 Prøver i morgen
    Takker
    Mange mange gang for din hjælp

• poul S
    poul S Tilmeldt:
    nov 2019

#15   24. nov 2019 godmorgen
    en morgenfrisk opdatering ...
    problemet med lygtejustering op og ned på min peugeot er løst .
    nr plade lygter bagpå bilen var sprunget med det resultat at lygtejusteringsknap foran ikke virker ,
    pærene skiftet og justering virker nu ...

• #16   24. nov 2019 Ja det typisk Peugeot og deres bsi system. der skal ikke ske meget før andet ikke virker. godt du fandt fejlen. smiley og de to systemer burde ikke have noget at gøre med hinanden. men igen elektronik og psa .

Kommentér på:
peugeot 407 lygte justering og abs

Annonce