Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp
  • #1   24. feb 2020 Bedre overskrift.

• #2   24. feb 2020 Det spørgsmål er stillet mange gange før, og hver gang kom der mange gode svar.

Bare brug søgefunktionen og du vil finde emner med samme overskrift som du selv brugte.

• #3   25. feb 2020 har i haft tester på den igen bagefter i har skiftet den kromtap sensor?. men det skulle ikke under mig fejlen lægger i at i evt har skiftet den forkerte sensor. for har set før folk har læst forkert og skiftet kromtapsensor. hvor det var knastsensoren der var dårlig. så prøv at sæt den tester på igen og se hvad den skriver evt læg det op herinde vis du er i tvivl. så kan folk herinde bedre hjælpe.

• #4   25. feb 2020 #3 det ville give mening i forhold til problemet for igår da jeg sad og søgte lidt på det, kunne jeg se et par stykker der nævnte blandt andet knastaksel sensoren til det problem.

Nu kender jeg ikke til de forskellige symptomer fra de forskellige dele men har selv lige skiftet krumtap sensoren på min golf 4 begrund af dårligt optræk. Jeg tjekkede dog ikke om den kunne nå op over 5000 omdrejninger da jeg slet ikke har brug for så høje omdrejninger. Men hvis det eneste der er galt med den er, at den ikke kan nå derover så ville jeg mere tro på at det var knastaksel sensoren end krumtap sensoren.
    Men lad hver at lytte til mig, jeg er ikke uddannet mekaniker. Jeg går bare efter hvad andre med samme problem siger smiley

Som Sajmon også siger så prøv at søg lidt på det, for der er en del der har haft det samme problem

• #5   26. feb 2020 Har haft 3 forskellige tester på og der er kun vist kromtanksensoren. Dog er det blevet bredere efter den er skiftet men der driller lidt med omdrejninger somme tider.

• #6   26. feb 2020 Men har du haft tester på, efter at have skiftet den? For hvis den stadig viser den fejl så kan det være selve delen der enten er defekt, eller fordi du skal bruge original del
    Det problem havde jeg med en køletemperaturføler som jeg købte i thansen, fordi jeg fik af vide at det kunne være mit problem men den viste først fejl på testeren da jeg havde smidt den uoriginale del i, så jeg måtte smide den originale i igen.

Kommentér på:
Hjælp

Annonce