Hjælp Hjælp
1 time Jeg har en Audi A3 fra 2004 eneste fejl tester skrev var komtankssensor/føler, den er nu skiftet, men bilen vil ikke over 5000 omdrejninger når man starter den. Slukker jeg bilen og så starter igen så vil den over de 5000 omdrejninger. Hvad kan det være?
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 3 Emner: 41 Svar: 1.218
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 9.393
Bare brug søgefunktionen og du vil finde emner med samme overskrift som du selv brugte.
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.565
jan 2020
Følger: 1 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 147
Nu kender jeg ikke til de forskellige symptomer fra de forskellige dele men har selv lige skiftet krumtap sensoren på min golf 4 begrund af dårligt optræk. Jeg tjekkede dog ikke om den kunne nå op over 5000 omdrejninger da jeg slet ikke har brug for så høje omdrejninger. Men hvis det eneste der er galt med den er, at den ikke kan nå derover så ville jeg mere tro på at det var knastaksel sensoren end krumtap sensoren.
Men lad hver at lytte til mig, jeg er ikke uddannet mekaniker. Jeg går bare efter hvad andre med samme problem siger
Som Sajmon også siger så prøv at søg lidt på det, for der er en del der har haft det samme problem
jun 2019
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 7
jan 2020
Følger: 1 Følgere: 18 Biler: 1 Emner: 7 Svar: 147
Det problem havde jeg med en køletemperaturføler som jeg købte i thansen, fordi jeg fik af vide at det kunne være mit problem men den viste først fejl på testeren da jeg havde smidt den uoriginale del i, så jeg måtte smide den originale i igen.
Hjælp