{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Lydisolering af lille diesel, er det pengene værd? {{forumTopicSubject}}

Hey guys.
Jeg står med en Ibiza 6j 1.2 TDI fra 2013, som jeg overvejer at få lydisoleret.

Jeg tænker i første omgang bare at få lavet sidedørene og bagklappen, da det er der jeg forestiller mig der er mest larm fra.

Er det noget, nogle herinde har erfaringer med?

er det, de 5000,- værd det hurtigt løber op i med timer osv?
og er resultatet ok?

er bare træt af diesel lyden i bilen på motorvejen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lydisolering af lille diesel, er det pengene værd?
  • #1   18. maj 2020 Skal du give 5000 for døre og bagklap? i så fald er det i mine øjne alt for dyrt smiley

    Det kan give ret meget at få lydisoleret, men vil sige at hvis du vil have motorlyden væk også, så skal brændvæg og bagagerum nok også have en tur.


  • #2   18. maj 2020 det var en lille gefulen pris jeg fik smidt i hovedet af værkføren på et værksted (privat ven).
    Han sagde at det nok var praktisk at lade en lærling rode med det hvis jeg var ok med det.

    Med bagklap mente jeg også bagagerum.

    Men dvs. brandvæg oveni?

    Hvad ville du sige var en ok pris inklusiv materialer for de 3 ting?

    Og synes du det er pengene værd?


  • #3   18. maj 2020 Nej, Diesel lyde er dyb rumlen som er stort set umulige at lydisolere væk og jo minder bil jo minde er det muligt at lydisolere inden for rimelighedens grænse.

    Hvis du virkelig ønsker lav støj, så er skal du køre EL smiley


  • #4   18. maj 2020 Som ovennævnte siger så fjerner det ikke ret meget af diesellyden, men det vil tage en del vejstøj og gøre at dit anlæg i bilen går mere klart igennem smiley

    Okay at bagagerummet får en tur, til den pris er en anden snak, vil mene at for 5000 burde man ku få lavet brændvæggen med også.


  • #5   18. maj 2020 du vil spare rigtig mange penge på at gøre det selv, det er jo nemt at montere.
    og så kan man også tage sig tid til at få det gjort ordentligt. Måske bruge lidt ekstra penge på selve materialet, så du får bedre dæmpning og samtidigt en del billigere end hvis andre skulle gøre det for dig.


Kommentér på:
Lydisolering af lille diesel, er det pengene værd?

Annonce