Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny bil
  • #1   20. jul 2021 1,4'eren med kæde udgik heldigvis i 2012, din må være med rem. 1,4 med rem er mig bekendt en fin smiley
    Held og Lykke med din DQ200 gearkasse, google gearkasse koden hvis du har mod på sådan noget smiley

• #2   20. jul 2021 Personligt ville jeg ALDRIG vælge en DSG gearkasse, for meget service og for dyr hvis den går i stykker. Min PERSONLIGE mening.

Har selv en 2015 Octavia 1.4 TSI 140 hk, den bedste bil jeg har haft nogensinde, kørt 35.000 i den uden andet end et olieskift, 4 br skiver og klodser, luftfilter og additiver og dæk. Runder 199.800 km snart.

Der er ingen tvivl om at den model du har fundet kører super godt, det er helt sikkert, så det er kun dine personlige præferencer der kan afgøre om den er rigtig for dig.

• #3   20. jul 2021 Dsg7 tør kobling er da ikke dyr i service . Der er ikke rigtig noget. Men der kan være en del problemer med dem. Min fejler intet! Bilen har kørt 280.000 Km og fik ny gearkasse ved 138.000 pga fejl på kobling og at gearkassen gik i stykker efter en tur på gulvet. Men ellers køre det

• Steen F
    Steen F Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
    #4   20. jul 2021 ok læst lidt om den gearkasse ,og der er vist +og - ved den ,bilen har kørt 70000km
    skal prøve kære den på torsdag,så hva skal jeg lige ligge mærke til når jeg er ude at køre ,tænker og hva interval er på remmen .
    håber på mange gode svar jeg kan ta med mig. ??

• #5   21. jul 2021 Kig i bilens servicebog, der må stå hvornår kæde eller rem er moden til udskiftning.

• #6   21. jul 2021 Mener ikke dq200 har olieskift interval, men de andre dsg har ved 60.000, men undersøg det lige hvad intervallet er samt om det er blevet skiftet smiley

• #7   21. jul 2021 Jeg vidste ikke der var DSG med tørkobling.

• #8   22. jul 2021 Jo dq200 er mig bekendt med tørkobling.. :))

• Steen F
    Steen F Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 12
    #9   22. jul 2021 så er der købt en seat Toledo ,den køre som en drøm også med dsg Gearkassen

Kommentér på:
ny bil

Annonce