1.304 visninger
|
Oprettet:
Ny bil {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg står i den situation at jeg skal have ny bil, mit budget er på 230-240.000. Jeg søger en økonomisk og stabil bil, med lidt kørerglæde også. Jeg kører primært landeveje og bykørsel. Jeg kører til og fra arbejde 3-4 x om ugen hvor turen er 120 km tur/retur.
Hvilken bil vil i anbefale?
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 165 Svar: 802
apr 2018
Følger: 2 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 1.419
Køreglæde som i en bil der er sjov på de små landeveje?
rent økonomisk er det måske lige nu attraktivt og se på elbilerne, og de er jo ganske kvikke. Men det er også biler med masser af teknologi og automatgear
En brugt Ibiza cupra, Fiesta st, corsa OPC, mx-5 og lignende er biler som er lidt mere sportslige, men om du gider køre de lange stræk på landevejen i dem er en smagssag
den slags biler er desværre desværre ret dyre fra nye og brugtpriserne virker også ret opskruede, så du skal regne med 3-6 år gamle biler før vi rammer dit budget
apr 2004
Følger: 1 Følgere: 46 Biler: 12 Emner: 2 Svar: 3.533
En 2017-2018 burde passe med dit budget.
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.494
Matrix lys, højt moment og støjsvag og komfortabel havde jeg vægtet højest, derudover er det klart den mest økonomiske løsning
okt 2005
Følger: 25 Følgere: 53 Biler: 2 Emner: 400 Svar: 11.298
Den er ret fed den corsa.
Hørte første gang om den for et halv år siden.
Og så igen for ca 3 måneder siden fordi den blev sat mange tusind kroner ned i pris.
Mener at start prisen for den er 199,995 .
og Så kan man jo købe diverse ekstra pakker til den .
Den er bedre på køreenskaber end wv E-up og slår også den billigste elbil Dacia spring ( som er LORT) med miliarder i procent .
Men corsa E er stadig i en prisklasse hvor alle kan være med.
Hvorfor har jeg så ikke selv en?.
Tjoh alene af den grund at jeg bor i lejlighed, så der ikke er mulighed for og lade den op der hjemme... Og det VIL jeg!, gider ikke sjat lade rundt omkring for og fylde batteriet op.
Det er det samme med plugin hybrider.
Til mit daglige forbruge til og fra arbejde ku jeg nøjes med sådan en, men jeg kan ikke lade lortet op .
sep 2011
Følger: 4 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 5.494
Rækkevidden er for kort til mig, men lang nok til de fleste
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 306
Ja altid været til tysk men fuck Kia ceed er sgu godt skruet sammen og denne model ruller bare
aug 2015
Følger: 1 Følgere: 4 Emner: 15 Svar: 306
Ja altid været til tysk men fuck Kia ceed er sgu godt skruet sammen og denne model ruller bare
Ny bil