{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

lidt råd ang. ny bil.. {{forumTopicSubject}}

hey der ude..

da chervolet reklamere med at de vil sælge en ny bil.. med 3 års forsikring.. og den forsikring er uanset alder, beboelse.. bare man køber en ny.. og da jeg giver 18000 i forsikring på den jeg har.. så overvejer jeg lidt om jeg skal have en lacetti....

nogen som har gode/dårlige erfaringer med deres biler.. eller den model..

1. men hvor stor motor kan man få sådan med. ??
2. er det ik noget med at man kan få dem med sænkning. og fede sæder, og altså sådan noget fra farbrikken af.. syntes jeg nemli og have set et sted..

men kom gerne med kommentar til det..

takker


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lidt råd ang. ny bil..
  • #1   24. mar 2007 Tja nr ! spørgsmål spørg din forhandler !!!!!!!!
    nr 2 spørg din forhandler og alle andre forhandler !!!!!!!


  • #2   24. mar 2007 Held og lykke på din jagt MVH HC


  • #3   24. mar 2007 www.chervolet.dk

  • #4   24. mar 2007 Hey, den største motor er en 1.8, og kører utrolig godt i forhold til 1.6, ville klart vælge en 1.8. Lacettien fås som en street model, med sænkning 17" aez alu og komplet skørtesæt, og kan købes med en cartex læderkabine som koster i nærheden af 17000kr, her et lille link. http://www.kjaergaarden-auto.dk/brugtebiler.asp?id=122800715

  • #5   24. mar 2007 takker rigtig mange gange..

  • Lukasz  P
    Lukasz P Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Svar: 3
    #6   27. mar 2007 Hey !

    Godt link Jesper G sender dig MEN ! synes du skal tage ned til en forhandler og pres ham i pris !
    Jeg ved at Chyrolet har 2-3% af markedet i DK hvilket er for lidt for dem . Derfor er det også muligt at presse forhandleren lidt da de skal ha nogle biler på gaden og øge deres markedsandel.
    Jeg får min Lacetti 1,8 CDX street i denne uge og man får meget for pengene hvis man er dygtig nok til at snakke sig til en bedre pris.
    Min kostede 240.000,- i street udgaven men fik forhandleren ned i en pris på 210.000,- !!!!!!!! Det er prisnedsættelse på 30 kilo hvilket jeg synes er ret godt
    gået !

    I forhold til 1,6 så køre den langt bedre ! har prøvet begge biler og i 1,8 får man bare langt mere for pengene .
    1,6 kan man få fabriksny til 180 kilo og kan du presse forhandleren og få ham ned i samme leje som mig så får du absolut fuld valuta for pengene !
    Du får fuld klima, bedre interiør , tågelygter , læderrat og læder gearknop og meget mere så................

    Held og lykke !!! :0)


Kommentér på:
lidt råd ang. ny bil..

Annonce