{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generatorstøj hjælp
  • #1   9. feb 2022 Er det noget der altid har været der, eller er det efter du har monteret håndfri i bilen?
    Ellers kan det være dårlig afskærmning af kablerne til det håndfrie sæt

• #2   9. feb 2022 Jeg har lige købt bilen og kom til at høre en meget lille bitte hylen og mikrofonen er ikke ret god, så tænkte bare om det kunne have en sammenhæng.

Der er monteret anlæg i bilen af tidligere ejer, som har fået det installeret ved et prof firma, men der for er det vel ikke sikker det er lavet iorden

• #3   9. feb 2022 Ved ikke om det kunne hjælpe, men hvad med sådan en ferrit støjkerne, det kunne være det kunne tage noget støj på linjen.

profilbillede
  • #4   9. feb 2022 Det var da nemt at prøve, mange tak

• #5   10. feb 2022 Det er næsten 100% sikkert det anlæg der er monteret der ikke er lavet ordentligt.

Generatorstøj kommer typisk af dårlig stel eller strøm og phonokabler der ligger for tæt.

Det har intet med din mikrofon at gøre dog.

• #6   10. feb 2022 Okay, plus kablet ligger I den ene side og Phone kablet i den anden side, så må lige have tjekket stel, er det normalt at der ikke er kondensator på sådan et anlæg, 2 forstærkere og 2 basser

• #7   10. feb 2022 Pioneer head unit?

• #8   10. feb 2022 #6
    Ja det er helt normalt og i 90% af alle tilfælde bedst at der ikke er kondensator på...

Du har sørget for at remotekabel ligger sammen med strømkablet ikke? Og du har sørget for IKKE at bruge det tynde kabel der sidder i mange phonokabler som remote? Fordi det er en ground loop isolator og IKKE et remote kabel...

Hvis han kun har en smule generatorstøj, så er det ikke fordi Stelbanen er brændt, så mærket på HU er ligegyldigt... Brændt stelbane resulterer i en meget kraftig gennemtrængende støj...

• #9   10. feb 2022 #6
    Når du skriver det er monteret ved professionelt firma, så frygter jeg lidt det er ét bestemt firma fra Esbjerg... I så fald så gør lige dig selv den tjeneste at tage ned til Streetaudio, Eller TL Customs, Eller TN bilstereo... Så kan de lige gennemgå bilen og finde alle de andre fejl der med stor sandsynlighed er lavet...

• #10   11. feb 2022 Cody :
    Det er ikke mig der har monteret det, det er ikke et firma fra Esbjerg ved jeg, jeg ved minimalt om hifi,
    Men kan se den lille tynde ledning der sidder sammen med Phone kablet ikke er koblet til.

Må lige have set om der går et ander kabel sammen med strøm kablet, er det den der skal tænde forstærkeren ?

• #11   11. feb 2022 Ok, der kan være flere ting der giver støj... nogle gange simple ting, andre knap så meget... af de mere sjældne bivirkninger er: Dårlig generator... En af de mere hyppige er For billige = Dårlige phonokabler...

Kommentér på:
Generatorstøj hjælp

Annonce