{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.777 visninger | Oprettet:

Generatorstøj Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Godaften Fyn smiley

Har lige fået sat mine to 6x9ere til men lige så snart jeg starter bilen begynder det at hyle(Generator støj) hvad kan dette skyldes og hvordan får jeg det væk?? eller er der måske en venlig sjæl der har tid og lyst til at komme ud forbi i morgen engang og hjælpe?

På forhånd tak

Frederik..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generatorstøj Hjælp!
  • #1   25. sep 2013 Mener der er noget med hvis dine højtalerkabler krydser eller ligger op ad strømførende kabler, kan det godt give støj i dine højtalere... mener også man kan købe en dims og sætte på der tager noget af støjen.

Er langt fra sikker, mange år siden jeg har gidet rode med anlæg smiley

• #2   25. sep 2013 Ja jeg ved godt det med mit phone kabel ikke må ligge for tæt på det strøm førende har været ude og trække dem om idag i håbet om at det var det der var galt smiley

• #3   25. sep 2013 ja den støj har meget med hvordan strøm kabler og højtaler kabler ligger i bilen og om bilens minus er ok til stel og hvis du har forstærker og den fono kabler ligger med strøm hvor mange tror den ledning i midten er til signal på forstærker og nej det er det ikke men blåt til stel for og lede strøm væk

• #4   25. sep 2013 Kablerne er sat rigtigt i forstærkeren og stellen er også fin nok har en kammerat for siger at et delfilter/støjfilter ville virke smiley og den hyle lyd er først kommet efter jeg har sat 6*9erne til jeg ville mene man kunne bruge en kordensator og så evt. Få pakket plus kablet ind i sølvpapir så det ikke ligger og forstyrre smiley er det helt hul i hovedet eller???? smiley

• #5   26. sep 2013 støjfilter er altid en god ting. Det med sølvpapir tvivler jeg på. Så hellere give noget mere for phonokablerne og få det bedste

• #6   28. sep 2013 Din stel sikring/stelbane i HU er gået. Prøv at sætte en andet hu til og se om det hjælper. Det sker tit når man roder med anlægget mens der er strøm sat til eller dårlig stel til forstærkeren. Hvis din stel ikke er god nok, vil forstærkeren trækker stel fra hu igennem phono kablerne og sikringen/stelbanen i hu vil brænde af i hu

• #7   28. sep 2013 Brug altid dobbelt skærmet Phono kabler.

• #8   30. sep 2013 Jeps havde tænkt det nok var det skal ind til carsound her en af dagene og for at få det tjekket igennem og så må vi se om det hjælper smiley

Kommentér på:
Generatorstøj Hjælp!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce