{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.163 visninger | Oprettet:

Jacob P
Jacob P
Tilmeldt:
1. mar 2020
Følgere: 26 Emner: 13 Svar: 15

Kædeproblemer på BMW F20 118D {{forumTopicSubject}}

Hey

Er ved at lure lidt på ny bil, og har fundet mig en lækker 118D fra 2013 med den dårlig omtalte N47D20. Skal man frygte kædeproblemer på den? Den har kørt 208 tusind km, og har ikke fået skifte kæde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kædeproblemer på BMW F20 118D
  • #1   8. apr 2022 ja løb væk. eller skift kæden til en forstærket med det samme du får den hjem. imponerende den har klaret over 200.000km uden kæde skift hmm..... de holder siger de alt fra 100-200k. vi har set det allerede efter 60.000km. det er virkelig en gang skrammel. men den forstærket nye kæde burde holde længere. gør det eller køb en anden bil. kæde skift på et værksted er ikke billig.

    jeg har alt had på bmw biler. mine forældre har ejet så mange af dem. og grunden er de fleste er gået i stykker. de mærker der er mest på værkstedet er 1 plads. Fiat. 2 plads. BMW. og grunden er kvaliteten eller ejerne...
    er overhovedet ikke penge værd synes jeg. Derfor siger ikke folk må elske dem. og at der stadig er mange der kan køre. men kvaliteten på biler fra 10'er er kæde problem på mange biler. men meget slem på bmw. men der er også andre mærker de årgang der er meget slem. de vælger jo at spare og lave kæden kittet billig. med plastik og skrammel. Helvede tænker de på udover at spare. de nyere bmw'er har fået bedre kæde. men det kan stadig ske. kommer an på ejer hvordan den bliver behandlet. gælder alle mærke her. smiley

    men køber du den. skift den kæde med det samme. ellers skal du købe en reserve motor med i handlen så er du forberedt hehe. smiley
    jeg har altid sagt bmw kan ikke lave biler. men motorcykel er der de dur. og selvfølgelig alt gammel biler er bedre end nyt (kvalitet) så de gamle BMW'er holder udmærket. så det bare design der afgør resten.


Kommentér på:
Kædeproblemer på BMW F20 118D

Annonce