{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.400 visninger | Oprettet:

Kædeproblemer på bmw 118d {{forumTopicSubject}}

Jeg har siden maj 2015 betalt ca. 20.000 kr for rep. af DTC-system på min bmw 118d. rep. udført hos A. Bauer i Flensborg. Ved sidste rep. sagde aBauer, at der var støj fra moterkæden, som hurtigst muligt burde undersøges. Onsdag 30. sep. 2015 afleverede jeg bilen hos ABauer. Herefter rykkede jeg flere gange for diagnose på problemet. Fredag 2. okt. ringede jeg igen, ABauer ringede nemlig ikke selv selvom de havde lovet det. Om fredagen fik jeg at vide, at de endnu ikke havde fundet fejlen, men at de havde rodet så meget med bilen, at de ikke fandt det urealistisk at det ville blive en rep. på 3000-4000 euro!! Jeg sagde, at jeg selvfølgelig ikke ville betale for unødvendige rep., som de havde udført i et forsøg på at rette fejlen, altså fundet og rettet den reelle årsag stil kædestøjen. Tirsdag den 6. okt ringede jeg igen for at høre nyt. Det var den nedre kæde, havde de fundet ud af efter ar have udskiftet den øvre. Pris for rep.: 2800 euro. Jeg protesterede voldsomt og henviste til kukance, som andre bilproducenter yder på de samme problemer. ABauer sagde, at det vil BMW ikke yde. Jeg ringede derefter til BMW Haderslev. To timer efter fik jeg en pris på 15.000 d kr. for samme rep., som ABauer ville udføre. Jeg ringede til ABauer og sagde, at de godt kunne køre bilen ud på parkeringspladsen, så jeg kunne hente den, idet jeg havde fået en væsentlig bedre pris 15.000 kr. på rep. i Haderslev. Dage efter ringede ABauer og sagde, at de havde fundet en regnefejl i deres tilbud, så de kunne også tilbyde mig rep. for 15.000 kr., sjovt nok det samme som i Haderslev. ABauer udfører nu rep. for jeg har i disse dage ikke tid til at hente bilen i Flensborg og køre den til Haderslev, hvilket ærgrer mig særdeles. Det er sidste gang jeg er hos ABauer. Glem alt om bedre service i Tyskland, glem alt om sikkerhed for anstændig behandling. Mekanikere i Tyskland er dårligt aflønnede i forhold til i Danmark, lavtlønnede folk må have flere arbejder i løbet af en dag, for at kunne overleve, de gamle kan kun overleve, såfremt deres børn betaler en god del af deres leveomkostninger. Det fortalte "oberberateren" = chefmekanikkerne mig ved et tidligere besøg. Han var meget misundelig på arbejdsmarkedsforholdene i Danmark. Men til jer, der mener at alt er meget bedre i Tyskland og at vi bare skal tage derned og smide vores penge: I undergraver det danske arbejdsmarkedssystem og fremskynder den dag, hvor vi i Danmark må leve med de samme forhold som fremhersker i Tyskland. Jeg er færdig med bil i Tyskland!!!!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kædeproblemer på bmw 118d

Annonce