{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Victor G
Victor G
Emner: 2 Svar: 1

Saxo Vts {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tanken om at få anskaffet en Saxo vts. Men jeg er meget nysgerrig på hvad folks mening er om den, og om den er det værd?

Hvad har folk af erfaring med den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Saxo Vts
  • #1   29. apr 2022 Det var en fed bil i starten af 2000. Den og 206 kunne man se mega stylet på ethvert gadehjørne.
    Om jeg ville købe en i dag? Næh, der findes andre biler fra den årgang jeg hellere ville have.

• Victor G
    Victor G Tilmeldt:
    mar 2022

Emner: 2 Svar: 1
    #2   30. apr 2022 Men til prisen, vil du så sige at den er det værd?

• #3   30. apr 2022 Om den er prisen værd kommer jo an på prisen du kan finde en til

generelt er Saxo vts en 15-25 år gammel bil, og mange af dem har været kørt hårdt. Sammenlignet med en moderne bil er indretning osv meget gammeldags

Der er både 8v og 16v modeller, og 16v modellerne er klart den mest kvikke og eftertragtede af de to.
    Der er bare ikke mange tilbage som står i god stand og uden de har fået turen med masser af uoriginale dele og stumper

Husk at gennemgå bilen fuldstændig før køb og gerne med en mekaniker på råd. Forvent der kan være mange små fejl og ting der løbende skal laves på bilen

Derudover så regn med en god høj forsikringspræmie hvis du er ung og ny bilist

alternativer kunne være
    106 GTI/rally
    Clio RS (Williams)
    Megane RS (Williams)
    Fiesta st150
    Colt turbo

• #4   30. apr 2022 jeg har haft en saxo vts 8v, og flot design af sin tid. nem bil at style, og fin lille racer. men det virkeligt en skod bygget bil, sådan kvalitet osv. billigt plastik og virker som en bil, der er sparet for den kunne være med daværende pris marked.. ville ikke anbefale en i dag, med mindre det kan bevises. den er kørt bare okay. de fleste er 100%, blevet tævet halvt ihjel.

ville dog klart anbefale, en st150 som Rene hc skriver overover.. fucking fed bil, med så fedt træk. dejlig at køre lange ture i, og bare en solid bil og konge motor. der bare holder dagen lang, og er stabil

• #5   1. maj 2022 Som 16v ja, som 8v, kun hvis den er meget billig, lavt km tal etc. 16v er der ikke mange tilbage af, og de er meget eftertragtede, specielt hvis det er en med lav km tal. Ligeledes med 106 GTI og Rallyerne. Men uanset om det er en 16v eller 8v, så kan vi ikke komme uden om at de altså bare kører kanont sjovt!
    Bare husk at tjekke for rust! Min én ejers 106 GTI med under 200 tusind km, har fået lidt nyt plade svejst i.

Kommentér på:
Saxo Vts

Annonce