{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.702 visninger | Oprettet:

Ridser fra vaskehal? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Jeg ved godt at vaskehallen = små ridser. Men syntes altså ikke det plejer at give sådanne nogle. smiley
Hvad kan man gøre? Er det bare røv og ens eget ansvar?

Dette er nok det mildeste, fik også lidt dybe ridser. Det var en special vask. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridser fra vaskehal?
  • #1   21. dec 2022 Du skulle ha meldt det på stedet inden du kørte ud derfra. Kan se du er hjemme siden du har et dæk stående bagved..

Jeg fik dækket engang da q8's vask havde lavet lille hak på min spoiler

• #2   21. dec 2022 Jeg ringede til dem der - har billeder fra der jeg var i vaskehallen, men tog dette så det var lidt mere tydeligt også. smiley
    Men de sagde at jeg skal anmelde skaden på deres side - som jeg gjorde. Men kan de nægte at dække?

• #3   21. dec 2022 De nægter sikkert smiley vaskehal er altid eget ansvar det står der også et eller andet sted i deres vaskehaller/hjemmeside.

• #4   21. dec 2022 Godt nok voldsomme ridser man skal forvente i en vaskehal. Men det må man jo bare lære af. smiley

• #5   21. dec 2022 Er det wash world? Har hørt de laver mange ridser nemlig

• #6   21. dec 2022 Nej, OK bilvask.

• #7   21. dec 2022 Der kan sidde spændende ting i børsterne, jeg så og hørte engang hvordan resterne af en antenne piskede rundt med tagbørsten.
    Det kunne jeg heldigvis grine af, for det var ikke min bil.

Du får aldrig dem til at dække den slags ridser, kan jo lige så fint være skidt/flyverust osv. fra din egen lak der er pisket rundt.
    Men det er altid et forsøg værd.

• #8   21. dec 2022 hvis du ikke kan mærke ridserne med din negl. så kan de sikkert poleres næsten helt væk.

• #9   22. dec 2022 De ridser der kan ikke poleres væk, de kan poleres mindre synlige - men det vil kunne ses ret let.

Vaskehaller er ikke meget for at dække skader mere, det er blevet et lukket land. Når nu det med tiden bliver ulovligt at vaske bil i egen indkørsel, så må man da håbe de betingelser ændre sig!

• #10   22. dec 2022 Jeg tror dælme det bliver svært at få tanken til at dække dem.

Så tvivler på de dækker noget så med dit eget udtryk så er det bar røv smiley

Du kan da prøve at anmelde det og se hvad der sker men de vil nok skrive tilbage at der altid er en risiko forbundet med brug af vaskehal og man vasker på eget ansvar og de derfor ikke kan gøres ansvarlige for ridserne

• #12   27. dec 2022 Er man først kørt ind i en vaskehal (uanset hvilken) er det ALTID på en's eget ansvar hvilket igen står på stort set alle vaskehaller.!

Kommentér på:
Ridser fra vaskehal?

Annonce