Reperation på min bil Reperation på min bil
Har haft en mekaniker som skulle skifte toppakning på min bil, havde monteret tandremmen forkert og den blev slidt
Han får så lov at skifte den igen men en måned efter sprang remstrammeren og min motor er død.
Han siger det min skyld fordi det foreskriver at man skal skifte remstrammeren hvis man skiftet tandremmen men den var skiftet halvanden måned før han fik bilen på hans værksted så den er ret ny.
Jeg skal bare høre jeres mening om denne situation ?
nov 2005
Følgere: 166 Biler: 6 Emner: 172 Svar: 12.280
For er remstrammer kun 1-2 måneder gammelt
Behøver man ikke skifte den igen
Med mindre d7 har nået og kørt jorden rundt et par gange
Eller den på en eller anden måde er blevet beskadiget.
Lyder som om han ikke ved hvad han gør
Og nu vil tøre det af på dig"kunden"
Det er dårlig stil
jun 2022
Følger: 44 Følgere: 34 Emner: 10 Svar: 22
Er vi enig om at hvis en mekaniker kan se at remstrammeren er beskadiget skal han have en underskrift fra kunden at man fortsætter med at sætte det på og fratage sig ansvaret ?
jan 2005
Følger: 29 Følgere: 73 Biler: 13 Emner: 8 Svar: 70
Men når du er nærrig og ikke vil have opgaven udført korrekt / 100% så skal det gå galt!
Ps har set jeres samtale på fb
Og noget tyder her du ikke fortæller det som
Han beviser i jeres beskeder.
Men tag den i FDM igen og se om de tager dit parti denne gang så ?
jun 2022
Jeg vil bare have min bil fikset så dem kørte, men i og med remstrammeren springer og tandremmen hopper har jeg nu en ødelagt motor.
Hvorfor skulle jeg lyve ?.
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 46 Biler: 14 Emner: 145 Svar: 8.014
Ikke helt enig... Hvordan kan man se på en remstrammer, at den ville gå i stykker i nærmeste fremtid?
mar 2006
Følger: 2637 Følgere: 2202 Biler: 55 Emner: 416 Svar: 4.941
mar 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 326
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 2 Biler: 1 Svar: 47
Det svare i mit hoved til at man får skiftet en tandstang og ikke får sporet bilen og derved får ødelagte dæk.
sep 2009
Følger: 1 Svar: 1
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 46 Biler: 14 Emner: 145 Svar: 8.014
Kunden mente ikke, at han havde råd til en ny remstrammer, derfor blev den gamle monteret.... Strammeren skulle efter kundens udsagn også være kun få måneder gammel.
nov 2005
Følgere: 166 Biler: 6 Emner: 172 Svar: 12.280
Så er det mekaniker der betale runde nummer 2
Da det er en garanti sag
Med mindre det er en kammerat der har lavet det sort.
At han så fucker op 2 gange i træk
Beviser han ikke er mekaniker
Men en klaphat
At man laver fejl kan ske
Men man laver ikke samme fejl 2 gange
mar 2012
jun 2022
Der var intet i vejen med den
Men ligeså snart jeg får den tilbage fra den har fået skiftet toppakning pev den som en kat blev revet i halen når jeg gav gas.
Det ikke normalt den skal gøre det, og desuden var remmen slidt. Manden får bilen tilbage og fikser den derefter så han har haft den 2 gange.
Jeg var ikke nærrig med at få strammeren skiftet men hvis den fejlede noget eller var blevet beskadiget, havde jeg self fået den skiftet. Får intet afhvide så tror da på den mekaniker at alt er i orden. Hvilket enhver kunde har til sin mekaniker
jun 2022
mar 2012
Reperation på min bil