{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
379 visninger | Oprettet:

Lene J
Lene J
Tilmeldt:
2. mar 2023
Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 1

Koblingen bliver nede {{forumTopicSubject}}

Hej jeg prøver lige her engang i aftes var jeg ude og køre og min bil har altid skiftet gear uden problemer pludselig blev koblingen pedalen ned jeg kunne skifte gear nogle gange og så ville den ikke mere hvorfor gør den det ringede til vejhjælp de kom og da bilen kom hjem ca et par timer senere kunne den igen koble ud men jeg ved ikke hvor længe ved i hvad problemet er??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koblingen bliver nede
  • Lene J
    Lene J Tilmeldt:
    mar 2023

    Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   30. jun Lige en opdatering
    Det er en ford Mondeo og den manglende bremsevæske det er på og den virker nu hvad er det der får den til at bruge det den bremser fint


  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 162 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 12.022
    #3   30. jun Din kobling er hydraulisk
    Og bruger bremsevæske til at trykke på selve "koblingen"

    Men hvis der mangler bremsevæske i systemmet
    Skal du have kigget efter.
    For så er det utæt et sted.
    Det er normalt et helt lukket system.

    Hvis koblings pedalen bliver nede kan der også være fejl på koblings hoved cylinder
    Eller koblinges slave cylinder.


  • #4   30. jun Manglende service.
    Der er ganske få ting man skal holde øje med på en bil, bremsevæske er en af dem, for væskestanden synker efterhånden som bremserne bliver slidt, så kommer der nok luft i systemet og så virker koblingen ikke. Væsken skal skiftes hvert år mener jeg, men det står i brugermanualen.


  • #5   2. jul Mærkelig at den så ikke har lyst for manglende bremsevæske. Det har alle biler da en fejlindikator på.

    Ikke sikkert noget er utæt. Nivauet vil jo gå op og ned alt efter hvor slidt bremserne er.


Kommentér på:
Koblingen bliver nede

Annonce