{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Sema B
Sema B
Tilmeldt:
14. jul
Emner: 1

Cut off Fiat 500 {{forumTopicSubject}}

Hej

Håber, at kan hjælpe mig med min forespørgsel. Min Fiat 500 vil ikke starte op. Jeg var kommet hjem fra arbejde og skulle ud at køre igen lidt senere, men så vil den ikke starte op. Der står “Cut off”??????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cut off Fiat 500
  • #2   14. jul Har du startkabler liggende, så prøv at lave en stelforbindelse fra batteri negativ til et sted på motoren, se om den gider at starte, hvordan ser stelkablet der sidder lige under batteriet ud?

  • #3   14. jul Spøjst det er under en uge siden jeg havde det problem med vores Ford Ka (samme som Fiat 500).
    Du kan roligt regne med at det er stelkablet. Det sidder under batteriet og er ganske nemt at skifte. Tror du kan klare det med en 10 top til batteriet, 13 top og forlænger til batteri bakke og holder, samt en 13 eller 15 top til selve stelkablet.
    I mit tilfælde var der ikke nogen fejlkode, bare no start, no crank og no click. Det som snød mig, er at den kan skubstartes, derfor troede jeg det var noget relæ/starter gøgl. Men faldt over en video da jeg kunne huske noget om at Fiat var følsom på stel forbindelser.


Kommentér på:
Cut off Fiat 500

Annonce