{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mest skånsomme vaskehal?
  • #1   30. okt Der findes ikke en skånsom vaskehal.
    Jo mere beskidt bilen er, jo mere voldtages lakken af børsterne.

• #2   30. okt Kør den i vaskehal når det regner, så blødgøres det og går lettere af.
    Ja folk skriver en masse, men du finder ikke mange herhjemme som vasker bilen i hånden året rundt. Jeg vil vælge en ok eller cirkulk

• #3   i går kl. 01:03 Vasker bilen året rundt #2 smiley bilen er ny lakeret sidste år, så den skal helst ikke ha vaske ridser allerede. Køre selvfølgelig i en lupo om vinteren, den er jeg så ligeglad med hehe

• #5   i går kl. 01:18 #4 heldigt. Min står ind på et værksted uden varme i hele vinteren hehe.

• Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 22 Svar: 156
    #7   i går kl. 08:33 Nuomdage fraråder man folk at håndvaske biler pga det øgede vandspild og det miljøskadelige stoffer fra bilen, at ryge ned i vejkloakkerne. vaskehaller har et filter og genbrugssystem, så spild og forurening minimeres.
    Vasker yderst sjældent mine biler i hånden medmindre det er yderst genstridige pletter som fx vejtjære. Og motorcykel/scooter vask skal nødvendigvis klares med hånden. smiley Har pt aldrig set en biker køre ind i fuld mundering og få vasket motorcykel i vaskehal. smiley smiley

• #8   i går kl. 09:17 Hvilke miljø skadelige stoffer vaskes af bilen som ikke også ville blive skyllet af i regnvejr?
    Absolut faktisk alle bilpleje produkter som shampoo osv. er bio nedbrydeligere.

Ingen grund til at gå helt i veganer mode, med havremælks cigaretter, akustisk guitar og bar røv mod solnedgangen.

Vasker bil i hånden året rundt, i vinter perioden blot med to gange “prewash” uden at berøre bilen.

Kommentér på:
Mest skånsomme vaskehal?

Annonce