{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mest skånsomme vaskehal?
  • #1   30. okt Der findes ikke en skånsom vaskehal.
    Jo mere beskidt bilen er, jo mere voldtages lakken af børsterne.

• #2   30. okt Kør den i vaskehal når det regner, så blødgøres det og går lettere af.
    Ja folk skriver en masse, men du finder ikke mange herhjemme som vasker bilen i hånden året rundt. Jeg vil vælge en ok eller cirkulk

• #3   31. okt Vasker bilen året rundt #2 smiley bilen er ny lakeret sidste år, så den skal helst ikke ha vaske ridser allerede. Køre selvfølgelig i en lupo om vinteren, den er jeg så ligeglad med hehe

• #5   31. okt #4 heldigt. Min står ind på et værksted uden varme i hele vinteren hehe.

• Morten
    Morten Tilmeldt:
    jun 2023

Følgere: 22 Svar: 159
    #7   31. okt Nuomdage fraråder man folk at håndvaske biler pga det øgede vandspild og det miljøskadelige stoffer fra bilen, at ryge ned i vejkloakkerne. vaskehaller har et filter og genbrugssystem, så spild og forurening minimeres.
    Vasker yderst sjældent mine biler i hånden medmindre det er yderst genstridige pletter som fx vejtjære. Og motorcykel/scooter vask skal nødvendigvis klares med hånden. smiley Har pt aldrig set en biker køre ind i fuld mundering og få vasket motorcykel i vaskehal. smiley smiley

• #8   31. okt Hvilke miljø skadelige stoffer vaskes af bilen som ikke også ville blive skyllet af i regnvejr?
    Absolut faktisk alle bilpleje produkter som shampoo osv. er bio nedbrydeligere.

Ingen grund til at gå helt i veganer mode, med havremælks cigaretter, akustisk guitar og bar røv mod solnedgangen.

Vasker bil i hånden året rundt, i vinter perioden blot med to gange “prewash” uden at berøre bilen.

• #9   5. nov Vores vaskefolk vaskede knapt 12.000 fabriksnye biler i september måned, jeg kan garantere for de ikke er håndvasket smiley

• #10   6. nov Hvis børsterne er flossede tyder det på de er godt brugte og skulle efter sigende ikke være så gode længere. Det er nemt lige at mærke på dem (når ingen biler er inde:) så kan du samtidig tjekke at der ikke sidder en masse skidt i dem. Det samme gælder hjulbørsterne

Kommentér på:
Mest skånsomme vaskehal?

Annonce