{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.044 visninger | Oprettet:

Kommision? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg købte d. 10-04-07 en Citroen Xantia 1.8i, på et bilmarked, hvor de tager bilerne i kommision.

Idag f. 08-05-07, fejler bilen simpelthen så, så meget.. Og det er bare kommet væltende her de sidste par dage.

her er listen ca med mangler;

Krumtapspakdåse ved gearkasse i stykker/utæt. - herfra drypper motorolie hele tiden.
Hydrauliksystemet har det dårligt. I foregårs skete der der, at den mistede en helt masse, som åbenbart har sprøjtet rundt i hele motor rummet. - en del af gas kuglerne er stået af, og der skal nye hydraulikrør til. - plus noget følere.
Udstødningen er samlet forkert, så den begynder lige pludselig at larme rimelig meget.

Speederen.. når man kører i den i gear, trækker den kun rigtigt en lille smule i starten, når man jokker på speederen.. altså en fejl mere
Bremserne, har det rigtig dårligt- Den har svært ved at bremse.

- Altså spilder motorolie, + hydraulik olie.

Varme blæseren i bilen virker ikke optimalt. DVS, den virker engang imellem.. lige pludselig.

Den gar derudover også noget ratslør.

- Alt dette ved jeg fordi at jeg havde den til mekaniker igår.

Men det jeg savner nu er noget feedback, på nogle tilfælde, om jeg har ret, og hvad jeg evt skal gøre.

Jeg er 20 år, lærling, så det er mange penge for mig at miste bare sådan lige hvis det er tilfældet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kommision?
Kommentér på:
Kommision?

Annonce