{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

hvorfor skal folk altid svine ens bil {{forumTopicSubject}}

ved godt det ikke er alle der er sådan her men der må være en del der føler sig ramt...

der er meeega mange der bliver ved med at pive over at der skal priser på i markedet når man sælger sin bil og folk spørg selvom der står "byd" i annoncen altid efter hvad prisen er... hvis man siger en pris bliver man svinet medmindre det er årets tilbud... hvad sker der lige for folk? er fandme træt af det...
i det mindste kan man slette sådanne indlæg i ens annoncer men man kan ikke under bilerne i profilen... det syntes jeg næsten man burde for det er bare ikke første gang folk skriver dumme ting under profilen udelukkende for at prøve på at ødelægge salget af ens bil fordi de ikke selv er tilfreds med den pris de SELV spurgte efter...

phew.. skulle ud med det.. håber på seriøse svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor skal folk altid svine ens bil
  • #1   21. maj 2007 Den der har grisen sætter prisen... fatter generalt ikke hvorfor folk skriver byd, når de med det samme ved hvad mindste prisen er, så skriv det i stedet for og lad folk byde hinanden over!

• #2   21. maj 2007 Redline: dvs du heller ikke går ind for auktioner? desuden aner jeg heller ikke hvad min er værd... ved bare hvad jeg har givet for den og brugt på den og prøver så vidt muligt ud fra det at give et udkast...

• #3   21. maj 2007 desuden er det en ret dum salgsteknik at skrive sin mindstepris...

• #4   21. maj 2007 det er jo også den anden vej rundt .....

hvis der er en der har en bil til salg i marked hvor der kun står "byd" og man så byder en pris så går de helt amok og siger man er dum osv .... også selvom ens bud er rimlig realistisk.

men fatter bare ikke at folk ikke kan skrive den skide mindstepris ... for den kender alle sælgere det er 100% sikkert.

• #5   21. maj 2007 auktioner har da også altid en startpris .... har da aldrig set en auktion hvor der bare blev sagt "byd" ....

• #6   21. maj 2007 Den du skriver med bud. Den syntes jeg sku nogen gange jeg har svært ved. Vil jo ikke skambyde. Så bliver man også som regl svinet til. Jeg kan ikk altid lige se hvad den dims er værd. Ved godt det er noget andet med en bil, men alligevel. Hvis nu en mener den er 10,- værd (fiktivt beløb. No affence, har ikk set din bil smiley ) og du føler den er 20,- så er problemet jo der.. Så kan man skrive en ca pris. Og gå ud derfra. smiley men ja.. Der kommer mange dumme kommentarer. Tror jeg ikk kan undgåes.. Desværre.. - held og lykke med salget.

• #7   21. maj 2007 jan: jeg kan nulstille men ikke slette...
    hvad skulle prisen være for min? jeg ved det ikke

thomas: ja... syntes et er lisså slemt... jeg er også fint tilfres bare folk byder...

• #8   21. maj 2007 Jamen for ind i h..... det gir jo ingen mening, giv et bud på bilen, okay 50 jern, "er du dum i hovedet din lille nar" okay jamen hvorfor betale mere hvis man kan slippe med mindre???

Det er ligesom folk der tror at styling for deres bil til at stige i værdi... mærkeligt!

Ved at skrive mindsteprisen f.eks Golf 4 1.8 4 dørs- til salg for 85000,- så ved folk at man er lidt over prisen og er til at handle lidt med for man forventer altid lidt prisnedslag!

• #9   21. maj 2007 Det behøver ikk være den absolutte mindstepris man skriver jo. Man ligger altid noget oven i, så man kan slå lidt af prisen. smiley

• #10   21. maj 2007 Jeg vil ikke påpge om min er værre end din, har du da fået solgt bilen endnu???

• #11   21. maj 2007 Ricko - Supra til salg -
    Gå op under min konto og så under din bil står der slet kommentar. Så kan du slette dem du ikke ønsker at se på under din bil.

• #12   21. maj 2007 Jeg er københavner.
    Hvis jeg siger "Denne ting koster 20kr" og en idiot så byder 18kr...

DET ER EN PRIS DIN SNOTSKOVL, ikke et diskutionsemne!

Hvis man nu bare skrev mindsteprisen og så lavede auktion - jamen så fint nok! Så byder folk det de vil betale for dimsen og sælger får en mindstepris hjem og alle er glade!

Pris forhandling er fanme noget jyder har opfundet...

• #13   21. maj 2007 om jeg har solgt den? nej det har jeg da ikke... har det noget med sagen at gøre?

Brofelde - CrusinCarCrew -: dem der gerne vil have "tingen" skal nok byde en reel pris... de andre får jo ikke noget ud af deres bud... jeg er ligeglad med hvad de byder for det ber jeg selv om.. men ber ikke om at få en sviner når de får en pris de selv spørg om...

• #14   21. maj 2007 Smølfen ! --> DET ER EN PRIS DIN SNOTSKOVL! <--- den kunne jeg godt li :o)

• #15   21. maj 2007 Iøvrigt hvis der står "Giv et bud" så forbeholder jeg mig ret til at byde som det passer mig... Og jeg gider ikke se på barnlige tilråb og tilsvininger af mig hvis sælger ikke selv er gammel nok til at skrive en pris...

"Du skal ikke skambyde" nej okay men vend den om "du skal sige en pris så"

• #16   21. maj 2007 alle der skriver at jeg burde skrive pris i mit indlæg:

det er ikke det tråden handler om og jeg ved ikke hvad prisen skal være derfor står der "byd"

tråden handler om at folk sviner hvis man gir dem en pris de selv har spurgt om fordi de ikke er tilfredse med den pris... helt ærligt, så kunne de da selv have budt...

claes!: alle ved også hvad de vil give for en bil... de kan jo bare byde så

• #17   21. maj 2007 Det er noget fis folk ikk skriver pris på deres ting fordi de prøver og presse 50kr mere ud at salget ? skriv for fanden hvad i vil ha og så stil jer tilfreds med det alt det med giv et bud er kun for bonderøve ja det er bare min mening smiley

• #18   21. maj 2007 Jeg kan da godt forstå hvorfor man ikke vil skrive prisen på de ting man sælger. Det er lidt en satsning fra folk når de så skal byde, og der er jo lidt gentlemans agreement over auktioner, så bordet fanger lidt når første bud er faldet.

Men jeg kan også godt forstå at potentielle købere holder sig væk når der ikke står mindstepris. Det gør jeg da selv så længe det er her på siden, for ALLE der vil sælge tror at deres gamle udskidte skodpram er jordens ottende vidunder, og vil ihvertfald have minimum pengene hjem som de har købt blå dioder og rørhaler for. (sarkasme længe leve - men jeg tror nok du ved hvad jeg mener)

Hvis jeg skulle prissætte min egen bil, fik jeg aldrig solgt den.
    Hvis en eller anden skulle købe den og jeg skrev "byd" - så ville jeg heller aldrig få den solgt, for det har jeg lagt for mange timer i den til, og den ligner IKKE en million kroner.
    Men SKAL den sælges, er der ca 10 gange så mange interesserede hvis der står mindstepris eller "højeste bud over".

Vil du sælge, så tror jeg nok også det er vejen frem for dig Ricko - for du ved UDEMÆRKET godt hvad markedsprisen er på din bil. Hvis du virkelig mener at folk skal komme med første bud, så synes jeg du skal finde en bilauktion at sælge på, for herinde giver det enten problemer med dumme kommentarer, eller intet salg fordi folk ikke gider byde.

• #19   21. maj 2007 NutNik: jamen du har nok ret... men den bil jeg har er ikke ligefrem let at sælge på bilbasen eller auktion... tror det letteste sted at sælge den er herinde...

Kommentér på:
hvorfor skal folk altid svine ens bil

Annonce