{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal folk smadre ting :O {{forumTopicSubject}}

jah... lidt trist en uge før jeg skulle til syn med min Calibra, så er der selvfølgelig blevet begået hærværk på den frontruden er fuldstændig grast ligesom der er blevet slået på den med et bat... og buler et par steder og forsøgt tyveri os... smiley syntes godt nok det er for dårlig folk ikke la andre's ting stå smiley smiley så nu skal jeg vente til taksatoren har været og kigget på den, før jeg kan begynde at lave de ting smiley :( det er virkelig sur røv.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skal folk smadre ting :O
  • #1   27. jul 2007 er virkelig nedern !!
    De skulle bar findes og så skulle de bar hoste op med nogle knapper !

De burde få sig et liv, og et arbejde... !

• #2   27. jul 2007 nej... blev os virkelig sur da jeg kom op til den og skulle gøre det sidste spartel arbejde færdig... tænkte jeg kun på at få fat på en af dem og så evt. trække dem efter fars gamle ascona c smiley men ved ikke er bare træt af det.. så nu bliver jeg nød til at køre lidt længre tid i den ascona før jeg kan komme til at køre i min egen smiley

• #3   27. jul 2007 Har en kammi som fik ridset hele bilen som var en uge gammel spritny. han begyndte sq og græde som 35 årig der blev man sq selv lidt underlig tilpas

• #4   27. jul 2007 ja vidste heller ikke selv om jeg grine eller græde.. jeg blev ihvertfald virkelig gal men mange af værkstedets vinduer er os smadret og et par af de andre biler er os smadret... og der blev stjålet et føre sæde fra en mazda såh... de har ihvertfald ikke haft hjernen med sig... smiley

• #5   27. jul 2007 Det lyder som ligegyldige drengestreger, det er næsten det værste...........!!

De skulle sku have en omgang prygl, og arbejde skaderne af med en kost og en spand.

• #6   27. jul 2007 Derfor man ikk bor i større byer .. Der er alt for mange unge som ikke har noget fornuftigt at give sig til .. og så laver de hærværk..

• #7   27. jul 2007 - Folk der er misundelige.. og så skal det åbenbart gå ud over dem som har noget flot smiley

• #8   27. jul 2007 jamen hva helvede er det for noget svineri.. og hva fanden sker der med de børn, de er jo totalt mentalt underfrankeret? gal nogle debile forældre der har "opdraget" på dem.. kan virkelig ik se idéen i hærværk, de fatter jo virkelig ik hva det koster at udbedre skaderne de laver

• #9   28. jul 2007 Måske manglende ilt nok ved fødslen??

• #10   28. jul 2007 jeg vile gå fuldstændig amok, hvis nogen rissede min bil så er det sgu lige meget om det er min gamle kadett eller det er en ny Audi A4, man gør det bare ikk.

glemmer aldrig dengang min far fik lavet ruko-staffering på sin gamle ford sierra 2,3 Ghia som lige var blevet restaureret fra a-z og nylakeret

Kommentér på:
Hvorfor skal folk smadre ting :O

Annonce