{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.323 visninger | Oprettet:

Nogle der har tisset på min syns mand! {{forumTopicSubject}}

Så skulle ford´en til syn. Og det gik da ikke lige efter planen, he he

Han har dumpet den på følgende, hvilke også er fair nok:

Han ville ikke godkende lygterne, selvom de var e-mærket, angel eyes. Og mit diode nummerplade lys, som er hvide dioder, synes han havde lidt blåt skær, da hans tolkning af hvidt lys, er gulligt.

Jeg havde vist ikke lige fanget ham, på hans bedste dag. Tror der bor en "brian" på hans vej, da han ser total rødt, på disse typer smiley

Han brokkede sig over alt muligt som han lige kunne grave frem, men i sidste ende, kunne han ikke lige bøje reglerne nok, til at få den kasseret på det.

Men jeg skulle da alligevel have en bemærkning om det. Da jeg jo er total til grin efter hans mening. Han ville også have kasseret den på:

Dæk - han synes de så forkert ud. 205-40-17. De ser da for mærkeligt ud.

Udstødning - larmede for meget efter hans mening. Det eneste du får ud af, at sætte sådan noget lort på, er at du mister heste kræfter, og intet andet. Det ser i øvrigt for latterligt ud!

Undervogn40/40- Der er jo en grund til ford, har lavet en std undervogn til den! Så brug dog den istedet, din brian!

Spejle. Grundet de bagerste ruder er tonet, skal sidespejlene være større ?????? De spejle jeg har på, er så 5cm bredere end original

Jeg viste ham TüV godkendelser på udstødning, undervogn og dioder, men det var han da ligeglad med.

Det er mig der er synsmand, dem der kan du proppe op i røven!

Men det fik jeg heldighvis snakket ham fra, efter en hæftig diskution.

Jeg havde også skiftet min frontklap ud, da min anden havde böse blick, desvære havde den en anden farve.

Du er da til grin, at komme med sådan en klap, du køre jo lige hjem efter syn og skifter den igen....... tja, det gør jeg da!!!! Det er jo ikke mig, der har lavet alle de kedelige regler!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der har tisset på min syns mand!
Kommentér på:
Nogle der har tisset på min syns mand!

Annonce