{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Alexander B
Alexander B
Tilmeldt:
25. maj 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ny Bil til ca. 100-120k - giv et bud {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens

Går på og overvejer at udskifte min gamle Citroen Xantia med noget smartere og bedre (selvom det nu er en ganske god bil til prisen/førstegangs køb)

har søgt lidt rundt omkring og har efterhånden fundet et par bud selv.
Fiat Stilo 1,9 JTD Dynamic (fra 03)
- den har ok design,
- kører langt på literen (18,7) (Diesel)
- pæn effekt (115H)
- godt med ekstra udstyr (den bil jeg har fundet)
Pris: 100K
Link: http://www.bilzonen.dk/find-din-bil?body_type_id=-100&fuel_id=2&make_name=Fiat&model_name=Stilo&price_to=130000&altTemplate=bilzonen.dk+-+search+detail&ad_car_id=197238&ad_number=4&dt=201&tab=

Alfa 147 1,6 TS 16V 120 Super 5d
- super design
- ringe km/l (12,2)
- pæn effekt (120)
- ok udstyr
Pris: 120k
Link: http://bilbasen.dk/Cars/UsedCars/ShowCar.aspx?AdId=350403780&source=1

Er også lidt glad for:
Citroen C5 - vel at mærke med det nye citroen logo (hvilket vist kun sidder på de nyere modeller - desværre)

Audi A4+ - men de ligger i et lidt andet prisleje - har ihvertfald ikke fundet noget der var værd at se på.

Toyota - tjaa en nyere Celica ville nok være en krog jeg let ville bide på, men det er sgu ikke så tit man ser dem i mit prisleje.

so jo, det jeg i bund og grund leder efter er en bil der har:
- fjernb. central lås
- 110H eller mere
- en smule head-turner effect
- meget gerne en god brændstof økonomi
- fair omkostninger v. vedligeholdelse
- Komfort
- og ja igen, design er vigtigt for mig

nej tak listen
- er ikke så hooked på 2.0 motorer (forsikring og alt det der, har såmen heller ikke brug for det.)
- Cookie Cutters/ Vanilje


anyways, det ville være fedt hvis i har nogle bud, er sikker på at der er en del af jer der har en ret omfattende viden om biler (hvilket jeg ikke vil påstå at jeg selv har) så pointers osv. ville være super


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny Bil til ca. 100-120k - giv et bud
  • #1   25. maj 2007 Syntes alle siger at Alfa er noget dyrt skidt og holde kørende -

  • GF 4
    GF 4 Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 261 Svar: 1.650
    #2   25. maj 2007 Honda Accord?... Min kommende bil da smiley

    If it aint a Jap, its crap som jeg altid har sagt smiley


  • #3   25. maj 2007 hmm ville nok sige en audi a4 turbo, eller bare 1.8.

  • #4   25. maj 2007 Hyundai Coupe FX2 årgang 2000?
    FX1'eren har en anden front uden de runde lygter.

    Dog 2.0 motor, men kan findes i 1.6'er også. En bil du bestemt ikke ser tit, og mere spændende i designet end en bil som celicaen fra samme årgang hvis du spørger mig.

    Mvh Chris


  • #5   25. maj 2007 http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=38951 snak med ham her han skal sælge sin... dejlig bil efter min mening og diesel

  • #6   25. maj 2007 Hvis du leder efter head-turner effekt, så kan du da godt glemme C5´eren og Stiloen........Så hellere en Jeep Wrangler eller en Golf cab.....

  • #7   25. maj 2007 En mx5 smiley

  • Alexander B
    Alexander B Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #8   25. maj 2007 Henrik K: jah, har også hørt nogle ondsindede rygter om den slags, men jeg havde fået indtryk af at det generelt var 156ére med TS motore, men skal ikke kunne sige det

    T_T: ok bud - men ved sgu ikke lige om det er mig

    Rasmus H: jah Audi A4 er en lækker bil - kan da også findes i fin stand blandt private - helt sikker en mulighed

    Martin J: tjaa hvis jeg havde pengene, så blev det sgu nok en Honda Civic 07, ved heller ikke hvor meget Ris der er over dem, var i Standsted (UK) hvor det ½ af byen arbejder for honda, så der var rig mulighed for lige at få et sneak peak.

    Christian G: god bud - det er fanme også en fed bil, fik da også damen til at røre på sig (som normalt hader biler der ikke er "søde")

    Happy??: tjaa, måske ikke lige min stil, selvom den er ret stilren

    .CS.: C5 var min fornuftige side - kan godt lide Citroen aka. flyvende tæpper, mht. Jeepen, så er det nok heller ikke lige mig, hvis jeg nu var amerikaner, gik på jagt, eller havde meget land, så ville jeg nok vise lidt mere interesse.

    The Chicken 0: hehe, jah den er da hverken ringe eller grim - men jeg er sgu ikke lige så hooked på dem

    anyways, tak for en masse (hurtige) bud - håber da helt sikkert at der kommer flere


Kommentér på:
Ny Bil til ca. 100-120k - giv et bud

Annonce