Att. Bilgalleri {{forumTopicSubject}}
Når man skal oprette en ny bil, står der at man som minimum skal have et billed, og skrive bilmærke og model, men vi ved jo alle at en person med 1 billed og kun 2 oplysninger ikke kommer herind, så kunne det ikke ændres så der f.eks. stod min. 4 billeder og at alle fælter skulle udfyldes....
der kunne f.eks. stå: grundet vores nye velkomst-system, er det en god ide at have nogen gode billeder samt en god beskrivelse af bilen for at være sikker på at blive optaget på bilgalleri.dk, ønsker du ydermere at skjule din nummerplade eller har du udenlandske nummerplade, er det en god idé at have en avis eller ligende i forruden på et af billederne som bevis, for at sikre optagelse på bilgalleri.dk
bare et forslag...
jun 2003
Følger: 60 Følgere: 59 Biler: 14 Emner: 176 Svar: 1.894
Hvis kravne skal opfyldes skal de vel også sættes som kriterier ved oprettelsen...
sep 2003
Følger: 44 Følgere: 51 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 1.431
Og hvor bliver det lastbilgalleri af som i sagde i arbejder på i marts
jan 2004
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 2 Emner: 388 Svar: 4.342
jun 2003
Følger: 72 Følgere: 72 Biler: 7 Emner: 18 Svar: 2.149
MEN JA!!!!! Hvad blev der af det lastbilgalleri?????
sep 2003
Følger: 44 Følgere: 51 Biler: 5 Emner: 131 Svar: 1.431
Dejligt at høre der er andre end mig der har den mening.
Jeg er sikker på at der er mange der vil vise sin truck frem... Kender sgu mange der savner et sted på nettet og mødes
jun 2003
Følger: 72 Følgere: 72 Biler: 7 Emner: 18 Svar: 2.149
Ja jeg har også et par lastbiler jeg gerne vil vise frem, nok en af de flottere MAN TGA'er her i danmark, og nok den med den bedste lyd også.
Sig mig......??? er det en torino traktor du har der??? altså en iveco på dit profilbillede....
Att. Bilgalleri