Att Bilgalleri {{forumTopicSubject}}
Alle disse fake-indlæg (/og biler) tager en masse energi, både fra brugerne men sikkert også fra jer.
Jeg så på denne side
http://www.car-vs-car.de/gal/VW2082.html
En mulighed for at folk der er registreret kan anmelde en fake bil. Jeg synes det ville være en fremragende ide, at tilføje sådan en funktion, og den burde ikke være så svær at lave.
En mailfomulartil fx fake@bilgalleri.dk hvori brugeren skrev hans begrundelse for at bilen skulle slettes/et link til et bevis eller lign.
En anden ting vi måske godt kunne bruge er en forumsektion til udfordringer, der er mange der skriver tråde for at gøre opmærksom på en bestemt udfordring, så istedet for at gøre andre indlæg i "generelle" væk, så kan folk poste der. (og hvis en tråd kom "i toppen" når der kom et nyt svar ville vi nok også slippe for en del dobbeltindlæg
apr 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 122 Svar: 1.480
Men folk, har åbenbart ens vaner Der skal altid oprettes indlæg, når en faker er fundet (hvilket jeg også selv kan finde på)
apr 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 122 Svar: 1.480
Fake@bilgalleri.dk
maj 2003
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 26 Svar: 392
Indlæg med nye kommentarer sættes først i køen, så de ikke bliver rykket bagud og glemt.
jun 2003
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 8 Emner: 674 Svar: 5.424
maj 2003
Hvor?? Kan ej finde det
maj 2003
maj 2003
maj 2003
Oh no....fakers er nok dem der kreerer de mest grinertråde der findes! ( sammen med diverse spøgelser as well ) hehehe bvuahaheha!
Men dog der kommer onlinevisninger? Tænk hvis annoncørerne opdager at der slet ikke er så mange online after all? Du ved i reklameøjemed...
Og apropos reklame, husk:
*anale dufte®*
er i denne uge nedsat med HELE 50 % ! procent af vejledende pris!
Att Bilgalleri