{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import???
  • #1   5. jul 2007 Jeg skal ikke betale sælger men shipping firma..
    Hans betingelser ser således ud:
    The car will be delivered to your home address and you will not pay anymore money. FINAL
    PRICE 2.300 EUR with shipping costs included, they will be covered by me.
    I understand your concern that's why I propose you a fair deal. We can make our business through a third party ( for more information about Third Party , in this way both of us will have the assurance that we need. By dealing with a Third Party means dealing with a neutral party, a company that verifies if the merchandise is sent and corresponds to what seller agreed with the buyer and release the money only after the merchandise was accepted. You will have 5 days to to test the car. This company will deliver the package to you and they will give me the money after you confirm that you want to keep it.
    All you have to do is to register on Butoiasi Courier and send me your full name and address to start the transaction.
    NOTE: The money will be sent to the Butoiasi Courier bank account before you will receive the car and not to me. (NO WESTERN UNION)
    - I repeat they will keep your money until you receive the car and the documents of the car.
    - You will have an inspection period of 5 days (i think 5 days are enough). In this time
    you can check, test and inspect the car. An Butoiasi Courier agent will be there to help you to
    register the car.
    - If by any reason (the car has any hidden damage or it isn't like i describe it) you can
    reject the deal. In this case Butoiasi Courier will refund you totally and you ship the car back
    on MY cost.


  • #2   5. jul 2007 hvis det ikke er ham selv der ejer det lyder det til at være ok ;P ellers ring til dem nok det nemmeste at gøre ... han må jo have telefon nr på dem

  • #3   5. jul 2007 Ved ikke helt præcis men i UK et sted


  • #4   5. jul 2007 Shipping cost er inclusiv bilens pris som er 2300 euro
    Jeg synes også det hele lyder lidt for underligt...
    Men jeg prøver at tage en snak med banken i morgen og hører hva de siger til det, de må jo ku finde ud af hvem der har det konto nr. som jeg nok snart modtager...
    Vil sgu ikke snydes


  • #5   5. jul 2007 Jesper S.:Det var jo lidt en hemmelighed, men det er ½ pris.. så det er lidt mystisk

  • #6   5. jul 2007 Har hørt om det der før i bilbasens forum.. Det er SVINDEL.. drop det og kom videre.

  • #7   5. jul 2007 Yücelbas O.: Er du sikker?

  • #8   5. jul 2007 FUSK og BEDRAG det der.

    Jeg ville ikke røre det med en ildtang.

    Har nok fået 25+ af de mails, da jeg kiggede efter BMW X5 til min far.

    Selv om jeg skrev, at jeg ville komme personligt og betale bilen kontant, fuldt ud, og selv køre den hjem, så ville de hellere lige have pengene igennem et eller andet underligt selskab, som så skulle holde pengene indtil jeg havde modtaget bilen og godkendt.

    Yeah right min bare røv, som om jeg sender X antal tusinde euro afsted til en ukendt person/firma/konto.



  • #9   5. jul 2007 Især sq da hvis den er meget billigere end tilsvarende biler.

    Det er ren lokkemad for dumme folk med for løs en pengepung.


  • #10   5. jul 2007 Jesper S.: Det var skam heller ikke noget vildt fedt jeg kiggede på, men nogle af mine venner kigger jo også herinde på bg. og det var dem som ikke lige skulle haveaf vide hvad jeg gik og rode med

  • #11   5. jul 2007 Men jeg føler mig overbevidst om at det er snyd, ville bare høre jeres meninger, tak for hjælpen alle sammen

  • #12   6. jul 2007 Så nu har han sendt mig en webadr. www.butoiasi.com men sys bare også det er underligt når man ikke kan finde den på google. Men på hjemmesiden står der at firmaet har samarbejde med UPS, men så ringede jeg til UPS i england og de sagde at de troede det var snyd de kendte ikke noget til det firma.

  • #13   6. jul 2007 jeg ville også selv hente den det er jo bare lige en tur til frankrig og så i gennem tunnelen

  • #14   6. jul 2007 ja men det tager 11 timer... men jeg har også forslået sælger dette men han sys vist ikke det var en go ide...så det må han selv om så må han beholde hans lort

Kommentér på:
Import???

Annonce