Biler der bliver afvist? {{forumTopicSubject}}
Der er efterhånden mange der klager over at de ikke kan få deres biler stemt her ind.
Og det kan jeg egentlig godt forstå!
Bare fordi man ikke har en bil der er overhængt med skørter, andet plastik, pærlemorlak og stort anlæg eller for den sags skyld har en V8er.
Så er man da lige så velkommen her som alle andre, for en bil er sku da en bil, eller hvad?
Selvfølgelig er der nogen der prøver at komme ind på uærlig vis, og de skal bare have et los i røven!
Jeg kunne forestille mig at man lavede et krav om at alle biler der skulle optages her inde skal være Dansk indregistreret. Så var man fri for at biler med fremmede nummerplader dukkede op her inde, det er dem der efter min mening er mest tvivl om.
+ at man vil være fri for at se på mange af de "vrag" der ikke kan køre mere, her på siden.
Lad os få en debat!
aug 2004
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 52 Svar: 629
folk kan jo bare smække en avis i forruden så er der intet problem!
aug 2004
hvor tit skal JEG ikke høre på folk der kæfter op om "jantelov!" og misundelse pis hver gang jeg, og andre med mindre "fede" biler er lidt skeptiske overfor F.eks en porsche!
aug 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 58 Svar: 560
2: det er da lige omvendt hvad du siger, du siger at det er nemmest at komme ind hvis man har en fed bil, det er da netop her folk er mest kritiske. en kedelig bil kommer herind uden at nogen gidder brokke sig, selvom det er kedelige billeder.....
mar 2003
Følger: 19 Følgere: 10 Biler: 14 Emner: 73 Svar: 447
aug 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 58 Svar: 560
mar 2003
jul 2003
Følger: 169 Følgere: 126 Biler: 17 Emner: 67 Svar: 11.453
Jeg har en ven der prøvede at få hans grønne BMW 535 E34 ind.. Ne´de i bunden havde han skrevet at den var til salg.. Det står der ingen steder at man ikke må skrive.. Den må bare ikke oprettes som en ren salgsannonce.. Der var 10 billeder og masser af info, me nden blev afvist. Så satte han den ind igen med samme info, men lod vær med at skrive at den var til salg.. Så havde folk ondt i ræven over det, og afviste den igen.. Hvad går der af folk? Det er jo total latterligt..
mar 2003
Egentlig er jeg ligeglad med om man har 1 eller 8 billeder bare man er rimelig sikker på at det er ejeren af bilen der har oprettet den.
Jeg mener også stadig det kan forsvares at man kun har danske biler her inde siden slutter sku da på .dk
Og det er da også sjovest at se biler her inde som man har en reel chance for at se på gaden!
aug 2004
for "normale" biler som man ser hele tiden, F.eks en kadett er jo meget normal, også er man ikke så skeptisk som hvis det var en ferrari!
mar 2003
aug 2004
mar 2003
Idag er den så blevet udviget noget, men sådan noget kommer da med tiden, man skal også lige have en chance for at finde ud af hvad bilgalleri har af muligheder!
mar 2003
Bare fordi vi ikke synes at en Kadett er spændende så betyder det sku da ikke at den ikke er velkommen her inde!
Du kan jo bare lade være med at se på den hvis du ikke vil!
mar 2003
Jeg siger ikke at det vil løse problemet 100 %, men det vil nok få nogen til at undlade og forsøge sig, og på et eller andet tidspunkt er der nok nogen der vil opdage det.
Jeg kan godt se problematikken omkring ræs biler mv.
Man kunne eks starte www.ræsgalleri.dk og www.håbløseprojektergalleri.dk
Jeg har startet denne tråd for at få en debat så bare fyr løs!
mar 2003
Hvad mener i andre?
Jeg kunne personligt ikke finde på at oprette mine biler i et andet land.
jun 2004
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 81
Jeg har svært ved at se at ordet "galleri" skulle være det samme som at have 10 billeder men ok det er vel til alles bedste at folk ligger så mange billeder ind som muligt, hvis man vil se andres biler må man jo også selv bidrage, også er jeg ligeglad med hvad det er for en bil.
Det med at man skal skrive side op og side ned om ens bil er sværet for folk der for det første kører i en hel standard bil men også folk som mig der ikke aner en flaf fis om biler, andet en det jeg kan se med det blotte øje, derfor ser jeg helst at man har mange flotte billeder end 10 A4 sider.
Lars
Biler der bliver afvist?