Alle biler bliver afvist? {{forumTopicSubject}}
God aften alle!
Jeg får klart bank for dette indlæg....men det må jeg tage i stiv arm
Husk nu, at dette er bare et venlig spørgsmål og ikke for at begynde at skændes for vildt
Hvorfor i alverden bliver alle biler afvist??
Tag nu et hvilken som helst bil som venter optagelse lige nu.
De opfylder alle krav for at blive optaget, alligevel fx denne Volvo bliver afvist med 66 point??
http://www.bilgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=237942
WTF tænker jeg bare? men måske er jeg gal på den?
Af regler kan jeg se følgende:
1. Bilen skal være din egen.
2. Alle billeder skal være tydelige og af selve bilen!
3. Bilen må ikke oprettes som salgsannonce!
4. Bilen må ikke være solgt ved oprettelsen!
5. Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
6. Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
7. Bilen skal være en bil. ATV'er mv. henvises til enten MotorcykelGalleri eller ScooterGalleri.
Har jeg overset andre regler? Synes ikke jeg kan se noget om at der skal være 20 billeder taget af prof. fotograf? Eller at der skal minimum være 250 tegn i teksten?
Men ret mig hvis jeg tager fejl?
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 20 Svar: 108
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 208
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 1 Biler: 1 Emner: 10 Svar: 208
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 13 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 392
Men hvad hvis han har købt den af ham/hende?
Det var nu heller ikke kun den Volvo.....har bare på fornemmelsen at mange bliver afvist fordi de ikke har mindst 20 billeder og en bruger-manual genskrevet under teksten
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.511
Men ingen vil skrive det da folk ikke kan tage konstruktiv kritik =)
jan 2006
jan 2012
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 863
jan 2006
jan 2006
jan 2006
jul 2010
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 302
I det hele taget synes jeg at Bilgalleri.dk burde være forbeholdt folk der har en interesse for biler, folk der vil ofre sig for deres oprettelser.
Jeg har personligt skrevet 32 forskellige oplysninger om min bil (den er der ellers ikke gjort det store ved) det eneste det har taget er et par Google søgninger og en tur rundt om bilen.
STRAM OP
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 24
Tror Frederik H har ret... Er det ikke en E30'er, en brian bil med skørter eller en vogn med 400 heste under hjelmen, så er der nogen der har holdningen: Afvis.
Hmm...
mar 2012
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 155 Svar: 2.511
mar 2012
jan 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 1 Svar: 127
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 7 Biler: 4 Emner: 17 Svar: 714
Jeg tillader mig at afvise biler hvor man ikke engang har gidet køre bilen ud af garagen og vasket det værste støv af bilen samt har taget billederne i strid modlys med et kamera hvor man har sat fedtede fingre på linsen.
Nogle gange er billederne simpelthen så ringe fordi folk er pisse ligeglade.
jan 2012
Go' nat og sov godt..... Din tid som overdommer med egne regler er snart ovre. Det er pga folk som dig at gallerierne bliver en pestilens.
Nu er vi mange som vil skide på hvad for nogle fælge vi køre rundt på... Ja det er dem der sad på æsken da jeg købte den... For fanden da....
mar 2012
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 1.815
Men jeg tænker bare at der må være en mening med det siden det er lagt over til brugerne at bedømme indkommende biler...
Jeg ser de skrevne regler som minimums krav. Men som en anden tidligere har skrevet at hvis man ikke gider at sørge for at billeder er i orden og der er skrevet en uddybende forklaring omkring bilen.. Ja hvorfor skulle de så forlange at jeg skal gide at stemme den ind...
Vi kan jo ikke komme udenom at det her site er for bilnørder som holder at biler og som vil sætte sig eget personlige præg.
Hvis jeg skulle ind på heste galleri (heste fatter jeg hat af ) kunne jeg da heller ikke forvente at jeg kom ind i første hug hvis der var 5 billeder af en beskidt hest i snevejrfordi "jeg ikke lige har nået at få taget nogle bedre billeder". Og samtlige billeder var slørede. Så man man vente til tingene er bragt i orden. Det andet er useriøst.
Det er netop dér at useriøsiteten kommer igen inde på markedet fx.
Folk er pisse ligeglade.
Fx. ser jeg flere profiler hvor man overhovedet ikke har en bil oprettet... Hvad er formålet med dette... Det burde da være et minimums krav...
Jeg ved der kan være flere årsager til dette.. Men det er vel derfor man i første omgang kom ind på sitet.. Hvis man har solgt den så burde den jo stå under "tidligere bil".
Jeg håber at der sammen med det nye design bliver luet i profilerne..
mar 2006
Følger: 16 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 439 Svar: 3.637
Nu var jeg lige forbi din bil og kigge. Og jeg må sgu indrømme at jeg godt kunne være en idiot og afvise den i en oprettelse. Simpelthen fordi jeg bliver irriteret af infoen om bilen.
Personligt synes jeg at meget tekst ikke nødvendigvis er en god tekst. Hvis ikke der er noget særligt ved bilen, hvorfor så skrive noget? At skrive "Ellers ingen ændringer" tæller ikke som en oplysning. I mine øjne er det ligeså dumt som at skrive "Ved ikke" udfor fælgene. Og forsikringsselskabet er ikke biltilbehør.
Selvfølgelig kan bare copy/paste fra bilmodel.dk men jeg er sådan set fløjtende ligeglad med dæktryk, slagvolumen på std motore og liter i baggagerummet.
jan 2012
Der står "BMW Performance" 17 gange i din oprettelse...Hvad skal det til for ??
Det er der sgu da ikke nogen der ærligt gider at læse...
apr 2009
jul 2010
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 2 Emner: 15 Svar: 302
Jeg kan godt se at jeg har mange informationer, men det er nu bare sådan jeg er som person.
Jeg kan godt lide at få alle informationer skrevet ned.
Når jeg skriver "ellers ingen ændringer" synes jeg er det lyder mere engageret end at skrive "ved ikke"
jan 2012
Der er simple regler for oprettelse. og blant dem er IKKE ekstremt gode billeder taget på god lokation eller omfattende tekst vedr bilens tekniske detaljer...
get a life
apr 2009
mar 2012
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 72 Biler: 4 Emner: 14 Svar: 1.815
Jeg kan forstår du er på barrikaderne... Du har slet ikke en bil oprettet..!!!!
Altså.. Vi må antage at BG ØNSKER at brugerne af sitet skal tage del i om en bil skal afvises eller godkendes til at komme ind.. Ellers var muligheden der jo ikke for brugerne. Dvs. at de skrevne regler fra BG er minimumskravene.. Ikke en indikation for at hvis de er overholdt at den så også bliver godkendt og kommer ind..
Jeg brugte selv minimum 1 dag på alt.. Jeg ventede endda til jeg havde de billeder jeg synes den skulle have og have skrevet fyldest gørende i tekst... Fordi JEG synes det skulle til. Der gik mindre end 5 min. så var den kommet ind... Men det var et valg JEG tog..
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.870
Min bil bliver hele tiden afvist / slettet
Det er brugerne selv, der byder bilerne velkommen.
Du kan som standard tildele 1 velkomst- eller afvise-point for de biler, der afventer optagelse, forudsat at du selv har en bil der er stemt ind.
At bilen bliver afvist, kan skyldes én eller flere af følgende årsager:
- bilen er ikke oprettet med tilstrækkelige oplysninger.
- Der er ikke oprettet nok billeder til bilen - Det anbefales at oprette mindst 5 billeder.
- Billederne er af for dårlig kvalitet.
- Billederne er ikke af selve bilen.
- Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. 'Billeder kommer snart'.
- Mistanke om ejerskab af bilen.
- Tekst eller billeder indeholder stødende materiale.
- bilen er oprettet som salgsannonce.
- Der er hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)
Du er altid velkommen til at prøve igen, men husk at jo mere beskrivende oplysninger og billeder - jo større er dine chancer for at blive optaget.
dec 2006
Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 5.870
(Gør brug af den)
- Bag enden
- Begge Sider
- Kabinen (gerne flere)
- Motor
Der er plads til ialt 20 Billeder BRUG DEM
Samt billederne skal være i god kvalitet.
Det vil sige IKKE:
- Mørke billeder
- Billeder af tilbehør
- kopi billeder (mærket med DBA, BilGalleri med andre ord vandmærket billeder)
TAG DINE EGNE BILLEDER VISER AT DU INTERESSER DIG FOR BILEN
Også er vi nået til "Din Tekst":
Årgang: Husk og skriv hvilken årgang bilen er fra - www.bilmodel.dk
Motor: ccm og ventiler Eks. 1.8 20V
Hestekræfter:
eks. 123HK
Fælge: Skriv Navn/Model og tommer (på www.bigwheels.dk kan der findes info du vil kunne bruge)
Dæk:
- Mærke
- Breden
- Højde
- Størrelsen
Eks. 205/55-16
Undervogn:
Skriv om den er Standard, Sænket eks. 40/40 (de første 40 står for hvor meget der er ændret foran og de sidste 40 står for bag)
Bilstereo:
- Radioen "HU" (ikke ordet Standard)
- For højtaler (model og eventuelt effekten)
- Bag højtaler (model og eventuelt effekten)
- Bas kassen og forstærkeren samt andet der eventuelt er lavet
Styling: Der er ingen styling på bilen
- Planerne....
Interiør: Her er intet sket o.s.v.
Ekstra tilbehør:
Eks.
- Sædevarme
- el ruder for og bag
- el spejle.
Bemærkninger:
Skriv hvis der er noget du ønsker at fortælle mere om bilen som ikke skal stå i de ovennævnte punkter...
HTML - Internet adresser: www.bilmodel.dk www.bigwheels.dk
dec 2003
Følger: 7 Følgere: 12 Biler: 11 Emner: 92 Svar: 1.623
Alle mine oprettelser er gået igennem første gang herinde
apr 2009
Hvis man derimod tager billeder med et dugget kamera i en mørk garage og ikke finde på andet at skrive end "Standard" (eller den gode gamle "Standart" ) ja så er der temmeligt stor chance for at ingen gider give positive stemmer.
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 25 Biler: 6 Emner: 56 Svar: 4.597
De er tilbagestående, de kan ikke stave til deres eget navn, deres bedste ven er en kameratelefon fra 2002 eller benytter datterens FisherPrice MyFirstCamera, de sælger og skifter biler 38 gange på en uge og så lugter de af hegn.
Ydermere, hvorfor vil man overhovedet oprette sin spand, hvis man alligevel gerne vil af med lortet?! Se, naturligvis ud over at fremstille den til salg på BG, naturligvis...
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 4 Svar: 38
Alle biler bliver afvist?