{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Steffen M
Steffen M
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 28

Hærværk på bil.. {{forumTopicSubject}}

Hey..

Skal lige høre jer om noget...

Var til en fest igår, et sted jeg aldrig kommer og så var der en person der spillede smart overfor mig og mine venner. Vi skubbede lidt til hinanden men så kom der en og stoppede det.
Mig og mine 2 venner gik ned til bilen der holdt på en parkeringsplads et stykke fra festen, for at hente en telefon. og så kam ham fyren derned, og spurgte om det var min bil, det var mig han gerne ville slås med, og eftersom jeg stod med nøglen i hånden kunne han godt regne ud det var min.

Igen var vi ved at komme op at slås men hans kæreste kom og trak ham væk.

Vi festede videre og resten af aftenen var der ikke mere ballade. Da jeg så imorges kom far at hente min bil var der en der havde sparket kølergitteret i stykker, og der var blevet spyttet på fortruden.

Jeg har ikke set ham sparke på bilen men han var den eneste der vidste det var min, så er ret sikker på det er ham.

Jeg fik adresse navn og telefonnummer på ham, og valgte så at kører hjem til ham, for at snakke med forældrene. Men det vidste sig bare at faderen var lige så dum som sønnen(surprise) og jeg fik ikke noget nyttigt ud af dette.

Jeg har ikke kasko på min bil, så jeg ved ikke om jeg skal anmelde hærværket, og kan man på nogen måde få personen til at betale skaden uden at have beviser?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hærværk på bil..
Kommentér på:
Hærværk på bil..

Annonce