{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
953 visninger | Oprettet:

hærværk på bil! {{forumTopicSubject}}

én af mine venners helt nye Peugeot fik begået hærværk her i går. Han tog drengene på gærningsstedet, da de var i fær med at sparke hans sidespejl af. de to af dem flygtede, men han fik fat i den sidste af dem. Han har et vidne på, at drengen tilstår de gjorde det. Han har nummeret på faderen i dag, men hvordan står han?
Har han nogle chancer for at få penge? Hvad skal han gøre herfra? drengene er blevet politianmeldt
udover sidespejlet som blev sparket af, blev baglugten også smadret!

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hærværk på bil!
  • #1   22. feb 2008 Han burde stå ret godt. Men den skal tages i gennem retten og politiet.

• #2   22. feb 2008 Ellers få ham til at ringe til faren, og sig at enten sender de bare regningen til ham ellers bliver det gået igennem politiet (Plettet straffeattest osv)

• #3   22. feb 2008 lige meget hvad. så tag den gennem politiet.
    - så er han sku sikker på at han får sine penge

• #4   22. feb 2008 fatter ikke at nogen kan se det sjove i at sparke spejle a biler og smadre lygter?.... seriøst man!...

jeg har oplevet det på min egen bil at min bror lånte den og der fik han begge spejle sparket a.. weekenden efter lånte han mine forældres og parkede den på en stor offentlig parkeringsplads om aftenen, i det han kommer tilbage til bilen om morgen ser han en idiot sparke det ene spejl a, min bror råber efter ham, og idioten stak min bror fik fat i ham ved at trække ham ned, desværre faldt min bror også og gernings manden slog og sparkede nu min bror!.. fandme da for galt man!... magen til latterlig idiot!

• #5   22. feb 2008 Man skal ikke ty til selvtægt, og da slet ikke hvis man ikke er sikker på man kan gøre det ordentligt og holde vedkomne fast til politiet ankommer. Men fatter heller ikke de folk. jeg har ikke selv haft hærværk, men en idiot har da smadret min siderude for at stjæle frontpanelet til radioen, som ikke er en skid værd uden selve radioen.

Men min mor og far har oplevet det på deres nye adresse flere gange. 2 smadrede sideruder, 3 sidespejle er røget af og 3 gange har de sparket buler i bilen. Og det er ikke fordi bilen er flot og oser af penge, for det er en fiesta fra 1993 størstedelen af skaderne er sket på. - politiet mener det kan være fordi det er en vej som unge går hjem fra byen ad, og så har de åbenbart en tendens til at gejle sig selv og hinanden lidt op og gøre ting de ellers ikke ville have gjort.

• #6   22. feb 2008 okay jeg giver beskeden videre til ham.

tak for det smiley

• #7   22. feb 2008 jeg havde tævet ham, en god røvfuld. Og så ladet ham løbe :>

• #8   22. feb 2008 politi er den nemmeste vej for uanset hvad så får han pengene ..

• #9   22. feb 2008 jeg havde nok ringet til drengens far i først omgang... også medele at de har 2 valg. betal ved kasse for rep. og din ven frafalder tiltalen. men først NÅR! regningen er betalt.
    den ande er at lade politiet køre sagen fuldt ud.

• #10   22. feb 2008 Præcis det samme her Mads.

• #11   22. feb 2008 Han skal bare lade sin forsikring betale. Der er ikke selvrisiko eller bonustab når der er kendt skadevolder som her. Så jagter forsíkringen så drengene bag efter.

Kommentér på:
hærværk på bil!

Annonce