{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

Bilgalleri for enhver pris {{forumTopicSubject}}

Jeg laver lige sådan et brokke indlæg igen, som jeg også havde startet inat...

Det gælder nyankomne biler til bilgalleri...

Jeg har egentlig ikke stemt så mange biler ind, men er begyndt at gøre det lidt i kedsomhed når man lige har en pause på jobbet osv...

Men synes vitterligt det er skuffende hva der prøves og lægges ind, og når man så afviser dem og skriver pænt hvorfor man gjorde det, så kan man få en sviner og en lav stemme tilbage.. Og kommentare som "Hvorfor er din lorte kadett så herinde"

Der er mange billeder og meget tekst af min "lorte"kadett, så derfor mener jeg den har ret til at være her... DA det jo er et Bil GALLERI, jeg har prøvet at gøre mig lidt umage med at tage nogle fine billeder af den.

Jeg synes det er en skuffende mentalitet, jeg så forresten også lige en der skrev: " Lad ham nu bare komme ind så kan han altid opdatere billederne"

Mere useriøst bliver det fanme snart ikke

ØV!

Men lad os tage det op til diskution, hva sige pøblen?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bilgalleri for enhver pris
  • #1   18. jul 2007 Fuldstændig enig smiley

• #2   18. jul 2007 Enig smiley
    Folk må kunne tage man afviser hvis de kun har 2 billeder eller lign..

• Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.640
    #3   18. jul 2007 5 billeder = tilladt at komme ind, sådan siger reglerne vist endnu smiley

jeg ser helt klart hellere 5 knald gode billeder, end 20 taget med en mobil, om natten i regnvejr en kold vinternat på Sibierien....

det er som sagt et galleri...

• Snoopy
    VIP

#4   18. jul 2007 vil lige tage chancen på opfordring af div. brugere.

når i opretter en markeds ann. så sørg for at prisen passer til varen, eller lad være at skrive en pris

ellers virker markedet's søge funktion ikke som den skal smiley

• #5   18. jul 2007 Snoopy, det er vel til diskution om 5 billeder bare giver adgang... Hvis det nu er 5 billeder af fronten taget på en differance af 5graders vinkel...

Så er det jo ikke holdbart.. så er 5 billeder egentlig ikke mere end retningslinje en regel?

• #6   18. jul 2007 Godt sagt Snoopy..

• #7   18. jul 2007 Snoopy... DONT STEAL MY TOPIC - You naugthy helper smiley

• #8   18. jul 2007 Nu må vi også lige se det fra deres side, nogle har kun lige fundet denne side, og kender ikke til vores uskrevne regler ang. billeder og tekst. Så vidt jeg husker står der kun at der kræves et enkelt billede, når man opretter sin bil.

Jeg ser tit folk der nærmest sviner andre til bare fordi de ikke har nok billeder/tekst. Så kan jeg da godt forstå at nogle bliver sure.

• #9   18. jul 2007 Reglerne siger også at det er brugerne som bestemmer, så i visse tilfælde kan 20 knivskarpe billeder sagtens være for lidt, når de nu er taget af hunden, den fede kæreste eller den puch maxi de bruger til at køre på havnen søndag eftermiddag.

Jeg har selv skrevet uddybende info og smidt masser af repræsentative billeder ind på begge mine biler, så jeg er kritisk når jeg stemmer ind, og har vel ret til at være det?

• Snoopy
    VIP

#10   18. jul 2007 Don D

skrev også 5 knald gode billeder, det er jo ikke 5 ens af fronten hehe

• #11   18. jul 2007 Enig.. men også meget enig med Christian A

Vi skal huske at få alle nyankomne til at føle sig velkomne... det er jo trods alt en kaffeklub for alle med en bil de har lyst til at vise frem smiley

Men ham mongolen der smed sin ferguson ind 10 gange på en dag... eller prøvede... han skal bare head first ud af døren imo.

Nick

• #12   18. jul 2007 Hvis det er dit eneste problem i livet. ak ja..

• #13   18. jul 2007 Christian A... Jeg forstår godt hvis man bliver sur over og få en kommentar der hedder "<b>AFVIST</b> kom igen taber" eller lign. men når man pænt skriver ens kritik til dem så de kan tage den op, så kan jeg ikke se hva man bliver sur over... Jeg holder jo ikke nogle "uskrevende" regler hemmelige...

Og der står når man opretter en bil at det er en god i de at oploade mindst 5 billeder

• Snoopy
    VIP

#14   18. jul 2007 hvis folk ikek har nok info eller foto

så skriv en venlig kommentar, de kan som christain A siger,. jo være nye herinde smiley

i kan jo hoppe ind og lure mine billeder smiley

de er da i orden smiley

meeen vil gerne ha snuppet noget med spejlrefleks cam, når jeg får en bil der er pæn nok til det haha ^^ smiley

• #15   18. jul 2007 Jeg er med andre ord, enig med Don D i alt hvad der står i øverste post. smiley

Når jeg afviser, skriver jeg også altid hvorfor på en neutral og konstruktiv måde.

• #16   18. jul 2007 Lappedasker - Det et af mine eneste problemer herinde, altså lige efter dem der bare poster en besked i en diskution bare for at poste den *host*

• #17   18. jul 2007 Der står det ANBEFALES med min. 5 billeder ikke at det er en regel, men jeg stemmer heller ikke en bil med 4 billeder ind. Eller en bil der kun står 6 ord om

• #18   18. jul 2007 hvis det så havde været et seriøst galleri kunne jeg forstå det sure opstød - men at have adgangskrav for denne amputerede børnhave fuld af uvidende mennesker kan da vist være ligemeget...

• #19   18. jul 2007 du har oprettet et fucking ligegyldig emne. Lad vær at brug så meget tid på bg, hvis du oplever sådanne problemer.

Hvis du mener at det går dig imod, når du afviser, så lad vær at stemme. Så du udover det problem.

Det er da oppe af bakke med dig..

• #20   18. jul 2007 Lappedasker.

Jeg mener vi bør have et godt bilgalleri hvor vi kan være, og hvor sådan nogle halvjerner uden input ikke skal løbe rundt og pjatte, som det er sket, og som der gør til dels herinde.. Du er jo et glimrende eksempel...

Må jeg bede dig om at lade være med at bruge min tråd som åbent toilet, og evt. finde et andet sted at være mavesur...
    .
    tak

• #21   18. jul 2007 Sagtens, men se dit indlæg.

Ved godt, hvem som har mavesår her. Griner smiley

God dag.

• Snoopy
    VIP

#22   18. jul 2007 lappedasker

hvis du intet fornuftigt har at sige om emnet, så lad være at skrive noget som helst

det gælder faktisk for alle, og i alle tråde/ann osv

det der med at skrive, bare for at skrive og gøre opmærksom på sig selv, det var sjovt for 10år siden come on smiley

• #23   18. jul 2007 Snoopy Det er stadig Sjovt! smiley

Ej er helt enig med Don D

• #24   18. jul 2007 Enig med Don D. Derfor stemmer jeg somregl anonymt når jeg afviser. Så må de sq sige til, hvis de ikke forstår hvorfor deres Bugatti Veyron ikke kan komme her ind med et billede.

• #25   18. jul 2007 Hey, det gør ondt i hjertet når i sviner min kadett'ilac

• #26   18. jul 2007 don d. er fuldstændig enig ...folk smidder bare biler ind fra en stribe af ..der er af så ringe kvalitet at det er til at få dårlig mave over ....jeg afviser ca 80procent af de biler der kommer ind for det er simpelthen for ringe billeder ....

Kommentér på:
Bilgalleri for enhver pris

Annonce