{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Status på Bilgalleri anno 2006! {{forumTopicSubject}}

Det er så populært at benytte starten på et nyt år på at være bagklog, bagudskuende, selvbiografisk og småplat, alt sammen tænkte jeg lige kunne være på sin plads i en tråd om året 2006 på Bilgalleri.dk.

I det forløbne år er der sket en hel del på Bilgalleri.dk.

Vi fik reklamerne...og hvilken succes blev det smiley Til gengæld gav vi brugerne muligheden for frit at uploade billeder i ubegrænset antal i vores fotoalbums. Herved har vi også givet brugerne mulighed for at ligge billeder op af styling, tidl. Biler, træf eller andre relavante billeder til glæde for alle andre. Vi har set at brugerne benytter det flittigt og synes det er fedt at vi har lavet noget til glæde for mange.

Meget mod traditionen kan jeg da benytte lejligheden til at rose brugerne af Bilgalleri.dk. Ser man tilbage på Bilgalleri.dk har vi været meget plaget af falske profiler, brugere som ikke forstod at benytte et venligt sprog i forum og til tider, desværre, dårlig stemning herinde.
Jeg vil godt huske brugerne på at man selv er med til dette, det er brugerne der skaber galleriet og således også brugerne som er med til at rydde op. Jeg synes faktisk det kører rigtig godt efterhånden. Det er bestemt ikke perfekt men med små skridt bliver det konstant bedre. Der er også ved at være en fælles forståelse af, at vi ikke finder os i dårlig opførsel herinde. Det er ingen undskyldning at andre gør det men heldigvis er folk efterhånden blevet gode til at bede os om at råde bod på det istedet for selv at svare tilbage og lade tingene udvikle sig. Jeg håber at dette fortsætter med et venligst miljø på Bilgalleri.dk til følge.

At være Hjælpeadmin på Bilgalleri.dk er til tider en meget utaknemmelig tjans. Nogle synes det er fedt at vi er der, flertallet bemærker det ikke og nogle var helst fri eller er direkte ude efter at gøre det surt for os. Alt i alt vil jeg huske at minde alle om at vi er her på frivillig basis, er entusiastiske bilfolk ligesom jer selv og også er her på baggrund af vores passion for motordrevne 4-hjulede køretøjer. Ergo, hvis vi ikke lige svarer samme dag eller minut som I skriver kunne det hænge sammen med at vi ikke er online 24/7. Vi er her for at hjælpe og gør det meget gerne men til tider må I som brugere også acceptere, at der er nogle regler for sitet, som vi ikke sætter til debat men er her for at håndhæve. Det er ikke af ond vilje men til et fælles bedste.
Man er altid velkommen til at skrive men benyt venligst menuen Hjælpeadmins i toppen af siden og ikke vores bilprofiler. De kan også findes her:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_helpadmins.asp

2006 var også året hvor vi traf beslutningen om at Bilgalleri.dk er for biler og ikke havemøbler og delvist brugte lolittadukker. Vi havde indtil da accepteret at folk oprettede en masse andet end biler i markedet men efterhånden lignede vores Marked en dårlig blanding af en marskandiser og en losseplads og der var ingen grænser for, hvad folk ønskede at købe/sælge. Derfor valgte vi at håndhæve reglerne om at Bilgalleri.dk er for biler, også i Markedet. Dette betyder også at alt ikke-bilrelavant er man velkommen til at sælge, bare man gør det et andet sted end på et Bilgalleri.dk. Dette har nu givet os et langt mere overskueligt Marked med fokus på dem som ønsker at sælge bildele, ligesom Bilgalleriet forhåbentlig har fokus på dem, som ønsker at vise deres bil frem og ikke deres løbehjul.

2006 var også året hvor vi fik lavet funktionen, at man kan sortere sit forum efter enten seneste indlæg eller seneste emne så man selv kan vælge hvordan man ønsker sit forum på forsiden.

Samtidigt er der en anden gængs misforståelse, jeg godt vil gøre et slag for at råde bod på. Mange herinde har fået indtrykket af, at hvis man kritiserer os risikerer man en frysning. Der vil jeg godt lægge hovedet på blokken og sige at det er misforstået. Som alle herinde er og bør vi til enhver tid være åbne for kritik så længe den modtages på normal og høflig vis. Opretter man et hadeindlæg om hvor uretfærdige og svinske man synes vi er bliver responsen på indlægget også derefter. Ergo, som så mange gange før bør man skrive til os som man ønsker at vi skriver tilbage og så længe tonen holdes i normalt venligt dansk vil vi til enhver tid lytte til den kritik, I nu end måtte have.
Jeg skal derfor kun sige tak for al den kritik vi har modtaget og håber at I vil fortsætte med at komme med gode ideer, feedback og kritik. Alt dette bliver forhåbentlig med tiden til forbedringer af siden til glæde for os alle.

Jeg kan love jer at der kommer til at ske rigtig meget på Bilgalleri.dk i 2007. Vi håber fremover at være med til at lave et godt Bilgalleri.dk for bilfolk med fokus på Biler og alle de glæder man har i den forbindelse. Hold Jer muntre derude og såfremt I har spørgsmål er I meget velkomne....bare det ikke bliver til mig smiley Just kidding !

De bedste hilsner

Anders

PS: Såfremt jeg skulle have glemt en masse kommaer og punktummer kommer de her:
......................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Status på Bilgalleri anno 2006!
Kommentér på:
Status på Bilgalleri anno 2006!

Annonce