{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Forstår ikke karakter!? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...
Jeg oprettede her til aften denne bil her inde: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20766
Jeg har i alt fået 31 stemmer på den og de 30 af dem er et 7 tal og en enkelt er et 3 tal. Jeg undre mig lidt over, hvorfor en person giver mig 3 og alle andre 7!?
Jeg har været inde og tjekke profilen for den person der har givet mig 3, men jeg synes ikke helt jeg gider spørge hvorfor han kun giver 3, men i stedet for vil jeg gerne indlede alle jer andre i en lille diskussion omkring piontfordelingen!? Nogle gange forstår jeg det nemlig ikke... Gør i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forstår ikke karakter!?
  • #1   12. okt 2004 Den har vendt 1000 gange før. Man må finde sig i det. Man ligger sin bil ud til offentlig skue...og synes andre den er grim eller ikke i deres smag får du det de mener den skal ha. Jeg har fået 1 tal osv. Det gør jo ikke min bil mindre fed i mine øjne. Det der kan være latterligt er når de ikke begrunder det. Man kan man ikke ta det skal man ikke være herinde smiley

• #2   12. okt 2004 Man = men

• #3   12. okt 2004 Jeg kan sagtens tage det, det er slet ikke det, jeg ville bare gerne høre nogle andres synspunkter... Er nemlig ny her inde.....

• #4   12. okt 2004 Der er mange der gir et 7 tal for at få et igen - rigtig mange. Persomligt ville jeg heller ikk give din bil en særlig høj karakter da jeg mener den er ødelagt. En 1200C med 1000TT front, og 1000c baglygter og et 1200TT emblem det holder ikk. En TT'er er jo i alle tilfælde basseret på 1000 karossen. Jeg kan nu godt li farven hehe, men hvoffor ikk lakere den ordenligt????? Det fremgår jo tydeligt at den har været blå før.

• #5   12. okt 2004 Det var ikk for at rakke ned på din bil, jeg syns at det er flot at der er lagt et så stort arbejde i projektet. Men jeg gav bare min begrundelse til et 3 tal. Men velkommen til alligevel, og så kik da lige forbi min gamle TT'er

• #6   12. okt 2004 By the way, din bil er ikk en Prinz det er kun Prinz 1,2 og 3 der hedder det. Din er ganske enkelt en NSU 1200C

• #7   12. okt 2004 Det er helt okay det du skriver..... Vil lige tilføje, at den ikke har været blå før, men det er noget vi selv har malet i motorrummet og bagerummet inden den kom til en autolakkør...... Men det var et lille sidespring.... Alt hva di skriver af kommentarer hører hjemme, og jeg tror også jeg er ved at have hørt det jeg skulle.....

• #9   12. okt 2004 Okay, godt ord igen......Men ja, man skal selvfølgelig regner med, at folk ser forskelligt på ting, og det vil man selvfølgelig aldrig kunne lave om på....

• #10   13. okt 2004 Tak til jer alle for jeres gode svar... Jeg regner heller ikek de karakter for ret meget - jeg ville bare høre hvad i andre mener og sådan... Men mange tak skal i have...

Kommentér på:
Forstår ikke karakter!?

Annonce