4.439 visninger
|
Oprettet:
Abcon oil stop leak {{forumTopicSubject}}
Hey bg
Min G2 ´er er begyndt at dryppe lidt olie. Jeg sys ikke at jeg orker at skifte pakninger lige nu, så var det jeg tænkte jeg kunne fylde abcons oil stop leak på for at se om det ville hjælpe. Er der nogen der har erfaringer med hvorvidt det virker eller ej? fordi det ville da være træls at smide penge ud af vinduet på noget der ikke virker. håber i kan hjælpe
På forhånd tak
aug 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 199 Svar: 2.322
apr 2004
Følger: 73 Følgere: 72 Biler: 11 Emner: 298 Svar: 2.049
apr 2004
Følger: 73 Følgere: 72 Biler: 11 Emner: 298 Svar: 2.049
apr 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Biler: 3 Emner: 303 Svar: 1.477
Toyo R -- HAHA rolig nu, det er kun lidt den drypper
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 6 Emner: 197 Svar: 3.697
Men kender et værksted der bruger det, og de siger at det fungerer fint...
Har aldrig selv brugt det...
jan 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
er selv stor tilhænger af abcon . og hvordan bliver man det.
Det gør man fordi man selv har brugt det og set det virke for andre - og jo, jeg har set biler hvor der ingen virkning er - men ALDRIG nogen skader.
Ham der skriver at den smed alle pakninger efter han havde fyldt abcon på - spænd lige hjelmen makker. En løgn bliver ikke mere sandsynlig af at det bliver stor. Hvis det endelig var at den smed alle pakningerne, så var det nok sket alligevel.
Man skal huske at mange, desværre først bruge disse produkter når de oplever problemer og forsøger at sparer penge ved at undgå en dyrer reperation. Nogen gange så hjælper abcon, men andre gange er reperation altså uundgåelig. Desværre så får produktet så efterfølgende skylden - jamen hallo...
apr 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 15 Svar: 13
Abcon oil stop leak