{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.252 visninger | Oprettet:

Abcon oil stop leak problemer {{forumTopicSubject}}

Hey.. min kammarat a4 havde lidt problemer med den smed en smule oile, og vi besluttede os for at prøve med abcon oil stop leak, som skulle være et produkt til sådanne situationer.. vi skiftede så olie filter og olie, og bagefter påfyldte oil stop leak..

Det der skete er så at nu er motoren begyndt at hakke især når man køre i højt gearmed lave omdregninger, og også hvis man tager en sving i 2 gear langsomt, hvor motoren sejtrækker..
Jeg forstår personligt ikke hvordan det vil kunne gøre dettte, men håber lidt på nogen af jer har lidt viden om hvad der lige er sket her

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Abcon oil stop leak problemer
  • #1   3. apr 2011 Prøv med nye tændrør, det er jo ikke sikkert det er Abcon der er skyld i problemet

• #2   3. apr 2011 Okay.. synes bare det er lidt underligt når det kom lige efter vi havde hældt det i.. altså bilen har aldrig sagt en lyd forkert før dette..
    Hvis jeg giver til lidt at leve af, altså en 140 - 150 stykker, så er der intet, og bilen hakker slet ikke under acceleration.. det er kun når man kører samme fart i nogle sekunder, og hvis jeg så slipper speeder eller giver den mere gas, så stopper det

• #3   3. apr 2011 Har det hjulpet på oliespildet?

• #4   3. apr 2011 xxx
    Hehe ja sjovt nok det er helt stoppet.. vi har kørt ca 300km i den siden problemet startede.. men er der nogen der tror det kan være det der abcon der har ødelagt noget?? jeg har vel forstået det rigtigt at det skal blive i motor til næste skift??

Kommentér på:
Abcon oil stop leak problemer

Annonce