{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Sidste tur i år.. :o( {{forumTopicSubject}}

Ja, så kørte jeg den sidste tur for i år i den gamle sorte, som nu er blevet stillet i hi for vinteren.. Lidt trist, men man har jo lov at håbe på en lidt bedre og længere sommer til næste år.... Ihvertfald skal den væk for vinteren, da varmeapparatet virkelig er noget l*** i sådan en balje...
God vinter til jer alle, og kør forsigtigt..
Mvh. Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sidste tur i år.. :o(
  • #1   20. okt 2004 kører 45km hver morgen i min alfasud... Selv eskimoer ville fryse røven ud af bukserne... smiley
    Når jeg engang får bil nummer 2, så kommer min sud sgu oxo ind i varmen om vinteren smiley Godt at der er nogen som kan bevare de gamle klassiske biler smiley

• #2   20. okt 2004 Anders, køb en 33 som min, så behøver du kun 3 par langeunderhylere ;o)

• #3   20. okt 2004 Hej Michael B!

Så lige at du cruisede forbi banegården her i Århus, den ser sgu endnu bedre ud live end på billeder!! smiley Jeg kører min 48´er i garage her på fredag, bliver en lang vinter!! :-S

Mvh
    Mikael

• #4   20. okt 2004 Hej Mikael.. Nå, jeg så da ikke dig.. *GG*... Og ja, lyden er også svær at få med på billeder, men mon ikke det går alligevel.. Måske ses vi IRL en gang til næste år. Og da du så mig i dag, var det på vej i garage for vinteren.. Øv...

• #5   20. okt 2004 HEhe... Ja, jeg kom gående på mine gamle gummisko, de er heller ikke helt så lette at få øje på som min 48´er! smiley Tankede lige bilen fuld i går, skal have bilen i garage hos mine forældre i Sønderborg. Så får en god "på gensyns" tur i den!! Men har også haft den ude at rulle de sidste dage hvor solen har skinnet lidt. Skal jo have det hele med!! smiley

Kommentér på:
Sidste tur i år.. :o(

Annonce