{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Jantelov!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja ok, jeg prøver at være fair ved at sige at han som nu har stemt min bil til en "middel" karakter, udfordrer ham idet han har en bil der er bedømt af andre som middel, og da jeg selv mener en Porsche 911 er noget mere eller mindre sjælden her i "dø bilejer" Danmark, men så beviser han så bare at han er mega misundelig, i hans svar, lidt lamt. Men ok hvis jeg tager fejl og at hans bil er både flottere og bedre bevaret og ja, hvad man nu giver stemmerne efter her på hjemmesiden, så stem på den bil i nu synes er bedst, jeg ville sætte pris på så mange stemmer som muligt, for at for bevist om det er ham der er helt i skoven eller om det er mig.
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jantelov!!!!
  • #2   27. okt 2004 ja ok, jeg kan godt se at min billeder ikke er for gode

  • #3   27. okt 2004 Den er rimelig indlysende den der...

    Selfølgelig vinder porschen, da den altid vil værer federe en en masseproducerert japaner..


  • #4   27. okt 2004 Du ku også bare sige "nå" og glemme det.....

  • #5   27. okt 2004 Måske taber porshen alligevel.. den er da jævnt lige nu.. ;-P

  • #6   27. okt 2004 jeg er ligeglad, med karaktere sådan da, men altså de kommentar jeg har skrevet til ham var bare et spørgsmål om hvad jeg for eks. kunne gøre bedre ved min bil ifølge ham sådan at han derved ville mene at den ville være en 5'er eller 7'er værd, og ikke noget som helst om andet, men det jeg blev utilfreds over var da han så svarede mig med tudekiks og lign. altså det var ikke ment som noget dårligt at jeg ville have en bergundelse over hans vurdering, fordi selvfølgelig vil jeg have at min bil er efter mit hovedet, men det ville da også være rart hvis andre mennesker synes det er noget helt specielt, og derfor vil jeg høre hvad jeg skulle gøre ved min bil så han vil mene at det ikke noget man ser hele tiden

  • #7   27. okt 2004 Lars T
    ja ok, det ville nok have været lidt smartere, hehe...
    men jeg gjorde det her mere for at se hvad folk mente, og ja...
    Det er åbenbart ikke i ordan at få et svar på evt. karakter som ligger under det man selv synes man skulle få, hvilket jeg håbede lidt på.
    fordi altså jeg vil da gerne forbedre mine biler hvis jeg kan se at det er noget der kan gøres bedre, det er da helt klart, og når man så møder en person der giver en en karakter der nok svarer til en bil der er arbejde noget på men ikke er lavet, sådan så det var blevet noget flot resultat, vil man da gerne høre hvordan man så skulle gøre det, så man derved fik et godt resultat. det er sku lidt træls hvis man bruger mange timer og resourcer på noget som andre mennesker ikke kan lide, hvilket jeg sådan set er herinde for, for at se hvad folk synes om mine biler og få at snakke med andre, rose folk for godt arbejde, og måske få hjælp til det man selv er igang med.
    Men ser ud til at jeg har misforstået Bilgalleri.dk
    hvis man sammenligner med andres opfattelse
    nu vil jeg sku ikke træde mere i såret, har lært min lærestreg.


  • #8   27. okt 2004 Det er ikke et spørgsmål om hvem der kender flest. Det er et spørgsmål om hvem der har "dummet" sig og lavet et indlæg om en udfordring. Mange stemmer på modstanderen i sådan et tilfælde.

  • #9   27. okt 2004 Martin: Mange stemmer af princip imod den der smider et indlæg i forumet om en udfordring, og dermed har Alexander givet Rolla'en en masse stemmer.

  • #10   27. okt 2004 det er sku noget af en diskussion jeg har startet, hehe
    altså 1'er tager jeg sku ikke seriøst, har ikke fået nogen på porschen endnu, men det skal nok komme, men 4'er tager jeg sku meget seriøst, og vil bare høre lidt respons om evt. forbedringer


  • #11   27. okt 2004 Lars T
    det er jo slet ikke sådan ment.
    Jeg kunne aldrig finde på at give en karakter ud til en som jeg ved fortjener andet, kunne for eks aldrig finde på at give Toyotaen en 1'er, altså Toyotaer har da et problem med rust i bunden, og det kan da godt være at den står fuldstændig standard, men jeg vil da stadig give ham en 4'er til hans, fordi at der er da nok arbejdet lidt på det så den ikke er rustet op osv... jeg bliver sku heller ikke sur hvis jeg ikke får ren 7'er, og hvis jeg fik ren 7'er vil jeg da helt sikkert skrive et emne om at det er lidt lamt, for som en anden skriver der er jo "tomaten" og andre virkelige flotte biler, hvor der er lagt så meget arbejde som fortjente bedre end min Porsche, det er klart.
    Men jeg stemmer altid med hjertet, og kan jeg se at der er en rigtig grim bil vil jeg ikke stemme den ihjel, jeg vil lade være med at stemme, for den kan jo have værdi for manden.
    der må jeg så også sige tak til dem der ikke stemte mig ihjel da jeg kun havde min skod Golf


  • #12   27. okt 2004 "det er sku lidt træls hvis man bruger mange timer og resourcer på noget som andre mennesker ikke kan lide, hvilket jeg sådan set er herinde for, for at se hvad folk synes om mine biler "

    Jeg håber da seriøst at du ikke helt mener det du skriver. Du har vel og/eller bygger vel om på din bil efter din egen smag? Jeg har på intet tidspunkt rette mig efter andres meninger. Bevares...man kan da ta kritik til sig....men jeg laver personligt mine biler efter mit eget hovede eller self. ideer jeg har set/fået.

    Til gengæld vil jeg da gi' dig ret i at det ville være rart med respons på de karakterer der bliver givet....bare lige for at høre. Men der er nogle der kaster lidt lave tal om sig....og det skal de ha lov til...man har jo lagt sin bil ind til offentligt skue. Jeg skal da indrømme at jeg selv blev lidt forundret over det 1 tal jeg fik...uden grund eller kommentar...men sådan er det smiley


  • #13   27. okt 2004 http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=26336
    det her er så det sidste i hører fra mig her,
    synes lidt det viser den side af ham han fortjener, altså af rollaen


Kommentér på:
Jantelov!!!!

Annonce